וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא גליל מתכננת לבצע גיוס אג"ח להמרה בהיקף של 30 מיליון דולר

אלי דניאל

5.11.2003 / 15:02

כך נודע ל-TheMarker; הגיוס יבוצע במהלך השבועות הקרובים, והחברה כבר פנתה למעלות בבקשה שזו תבחן את דירוג האשראי שלה



אילן מוסנאים ואלי דניאל



יצרנית ההלבשה התחתונה, דלתא גליל , מתכננת לבצע בקרוב גיוס של כ-30 מיליון דולר, באמצעות הנפקת אג"ח להמרה למוסדיים בתל אביב, כך נודע ל-TheMarker.



דובר החברה מסר בתגובה לידיעה כי, "דלתא אינה נוהגת להגיב בנושאים אלה".



עוד נודע כי דלתא גליל, שבשליטת דב לאוטמן ותאגיד שרה לי, כבר פנתה לחברת דירוג האשראי מעלות, בבקשה שזו תבחן מחדש את הדירוג הנוכחי של החברה, העומד כיום ברמה של A. מבנה ההנפקה טרם נקבע וטרם הוחלט מי יהיו החתמים שיובילו את ההנפקה. נציין כי ההנפקה לעיל עשויה לדלל את המשקיעים בדלתא בצורה משמעותית, שכן שווי השוק של החברה בנאסד"ק עמד לפני פתיחת המסחר על כ-307 מיליון דולר.



על פי הערכות בשוק, הגיוס אשר צפוי להתבצע במהלך השבועות הקרובים, עתיד לאפשר לחברה לבצע רכישה של פעילויות חדשות, בנוסף לרכישה עליה הודיעה החברה בסוף השבוע שעבר - רכישתה של Auburn Hosiery Mills - חטיבת ייצור הגרביים של חברת Kellwood, בתמורה ל-7.5 מיליון דולר.



יש לציין כי לסכום זה יצורף פיצוי בגין הוצאות ארגון מחדש שנגרמו ל-Kellwood בגין תוכנית ההתייעלות אותה יישמה ב-Auburn, בהתאם לבקשתה של דלתא גליל, וההיקף הכספי של פיצוי זה ושל ההשקעה הנוספת, אותה תבצע החברה הישראלית במסגרת הארגון מחדש של שורות Auburn, יסתכם בכ-10 מיליון דולר נוספים. לפיכך, סך ההשקעה של דלתא בעסקה, אשר השלמתה צפויה להתרחש במהלך החודש הקרוב, תהיה כ-17 מיליון דולר.



בהקשר לאפשרות שהחברה תבצע רכישה נוספת ניתן להזכיר את דבריו של דב לאוטמן, המכהן כיו"ר הדירקטוריון, לפיהם דלתא ממשיכה לבחון רכישה של חברות פוטנציאליות, שכן היא רואה את צמיחתה העתידית כמבוססת על צמיחה חיצונית.



הבוקר דיווחה דלתא על שחיקה בהכנסותיה וברווחיה לרבעון השלישי של השנה. ההכנסות הרבעוניות קטנו ב-2% לרמה של 148.7 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של כ-151.9 מיליון דולר שנרשמו ברבעון המקביל. הסיבה לשחיקה במכירות היא הירידה בהכנסות בצפון אמריקה, ירידה בשיעור של 9% לרמת הכנסות של 78.4 מיליון דולר.



עידוד מסוים יכלה החברה הישראלית לשאוב מהגידול שנרשם במכירותיה לרשת Marks & Spencer הבריטית. אלה, צמחו ברבעון החולף בשיעור של 5% לרמה של 44.5 מיליון דולר. בסך הכל היוו המכירות בצפון אמריקה כ-53% מסך מכירותיה של דלתא, אירופה תרמה 40% מהמכירות ובישראל בוצעו 7% ממכירותיה של החברה.



מבחינה תפעולית דיווחה החברה על ירידה של 15% לרמה של כ-9.1 מיליון דולר, בעוד שברבעון השלישי של שנת 2002, הושג רווח תפעולי של כ-10.7 מיליון דולר. השורה התחתונה של דלתא גליל הראתה רווח נקי של כ-6 מיליון דולר - 9% פחות מהרווח שנרשם ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully