וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור בענף ה-IT: בלו פניקס הגדילה המכירות ב-83% והגיעה לרווח נקי של 615 אלף דולר ברבעון

הרצל לקס

5.11.2003 / 15:13

אריק קילמן, מנכ"ל בלו פניקס, לשעבר קריסטל: "הביקוש לפתרונות רחבי היקף בתחום המודרניזציה של מערכות מידע עולה, ולנו יש הטכנולוגיה והניסיון לספק את הביקוש הזה"



בלו פניקס (לשעבר קריסטל) מקבוצת פורמולה מדווחת היום על רווח נקי של 615 אלף דולר ברבעון השלישי, לאחר שברבעון השני השנה הרוויחה כ-250 אלף דולר וברבעון המקביל ב-2002 רשמה רווח סמלי בלבד של כ-30 אלף דולר. ההכנסות קפצו ב-83% מול הרבעון המקביל לרמה של 13.4 מיליון דולר אך גידול שחל בכל סעיפי הוצאות הפיתוח, השיווק והכלליות שחק את הרווח התפעולי ל-670 אלף דולר רק 10% יותר מהרווח בתקופה המקבילה. ההכנסות ב-3 הרבעונים הראשונים של 2003 הסתכמו ב-44.25 מיליון דולר - זינוק של 76% לעומת ההכנסות בתקופה המקבילה ב-2002.



אריק קילמן, מנכ"ל בלו פניקס אמר כי "היעד הראשוני - הרווחיות - הושג. הביקוש לפתרונות רחבי היקף בתחום המודרניזציה של מערכות מידע עולה, ולנו יש את הטכנולוגיה והניסיון לספק את הביקוש הזה. המטרה הבאה שעומדת לפנינו היא השקת מוצר דגל של מודרניזציית מערכות מחשוב". קילמן צופה התעוררות בענף ה-IT בו פועלת החברה ולדעתו ארגונים גדולים נדרשים כעת לעדכן ולשדרג את מערך טכנולוגיות המידע שלהם כדי להתאימם לצרכים החדשים בשוק.



התמחותה העיקרית של בלו פניקס, שנוצרה משילוב עסקי של לירז וקריסטל מקבוצת פורמולה של דני גולדשטיין, היא פיתוח ושיווק כלי תוכנה שמיועדים למודרניזציה של מערכות מחשוב גדולות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully