וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שינוי בנפשות הפועלות בבזק ובמשרד התקשורת והמהלך להפרטת בזק איפשרו ההסכמה על מינוי דיק לדירקטור ב-YES"

ערן גבאי

5.11.2003 / 16:25

כך טוען גורם בכיר בשוק; במקביל צפוי אישור מינויו של אילן בירן, מנכ"ל בזק לשעבר, כיו"ר חברת הלוויין בשכר; לבירן לא התאפשר להתמנות כדירקטור בחברות הבנות



ועדת המינויים בבזק תדון ותצביע מחר למינוי מנכ"ל בזק, אמנון דיק, לדירקטור בחברה הבת YES על סמך הסכמה שהושגה עם משרד התקשורת, כך טוען גורם בכיר בשוק. ברור שאם לא היתה מושגת ההסכמה עם משרד התקשורת זה לא היה עולה כלל לדיון, אמר אותו גורם.



"שינוי הנפשות הפועלות הן בבזק (מינויו של אמנון דיק למנכ"ל החברה) והן במשרד התקשורת (כניסתו של אהוד אולמרט למשרת שר התקשורת) פתח את הדיון בנושא מחדש ואיפשר את ההגעה להבנה שבעידן בו מפריטים את בזק מן הראוי שמנכ"ל החברה יישב בדירקטוריונים של החברות הבנות וינהל את הקבוצה", טוען אותו בכיר.



כפי שדיווחנו היום, מחר תועלה להצבעה בוועדת המינויים בבזק ההצעה למנות את דיק לדירקטור בחברת הלוויין YES, בה מחזיקה בזק בכ-49.9% מהמניות.



נזכיר כי מחר צפוי להיות מאושר גם מינויו של אילן בירן, מנכ"ל בזק לשעבר, כיו"ר חברת הלוויין בשכר. בירן יחליף את דוד ברודט בתפקיד.



משרד התקשורת טוען באופן רשמי כי מועמדותו של דיק לשמש כדירקטור ב-YES לא הוגשה לאישור המשרד וכי הבקשה מנוגדת לרישיון הנוכחי של בזק. לכשהתקיימו הדיונים לקביעת רישיון חדש לבזק תוכל הבקשה לשוב ולעלות, אומרים במשרד התקשורת.



עד היום התנגד כאמור המשרד לכך שמנכ"ל בזק ישמש כדירקטור בחברות הבנות, מכוח ההפרדה המבנית המחויבת בין בזק לבין החברות הבנות. אילן בירן, מנכ"ל בזק לשעבר, ניסה מספר פעמים לקבל אישור לשמש כדירקטור בחברות הבנות, ואף ביקש בעבר להתמנות כיו"ר של החברות הבנות פלאפון או YES - אך נענה בשלילה.



מבזק נמסר בתגובה כי בנושא מינוי מנכ"ל בזק כדירקטור ב-YES‏, הושגה הבנה שפרטיה יגובשו עם משרד התקשורת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully