וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 160% ברווחי ניוז קורפ בזכות חטיבת הסרטים

דפנה מאור

6.11.2003 / 11:16

שיפור נרשם בחטיבת העיתונים בזכות גידול בתפוצה ועלייה בביקוש לפרסום באוסטרליה; מכירות סרטי DVD סייעו לצמיחה הכוללת



ניוז קורפ, ענקית המדיה העולמית, רשמה זינוק חד ברווחי הרבעון השלישי של השנה, בעיקר בזכות חטיבת הסרטים שלה. שיפור נרשם גם בחטיבת העיתונים והמגזינים. החברה, בראשותו של רופרט מרדוק, רשמה רווח של 422 מיליון דולר ברבעון, לעומת 162 מיליון דולר ברבעון המקביל.



בניכוי הכנסה חד פעמית של 36 מיליון דולר, ברובה ממכירת נכסים, הרווח היה 386 מיליון דולר, או 29 סנט למניה, ועלה על תחזיות האנליסטים לרווח של 20 סנט למניה (חישובי הרווח למניה ביחס למניותיה הנסחרות ב-NYSE).



הכנסות הקבוצה כולה עלו ב-22% ל-4.6 מיליארד דולר. הרווח התפעולי היה 719 מיליון דולר, עלייה של 31% לעומת הרבעון המקביל.



חטיבת הסרטים של ניוז קורפ, שבבעלותה אולפן הסרטים פוקס המאה ה-20, יותר משילשה את רווחיה התפעוליים ל-328 מיליון דולר, בזכות מכירות DVD של הסרטים דרדוויל ותא טלפון. הצלחות של סרטים כמו League of Extraordinary Gentlemen ומכירות סרטי טלוויזיה תרמו גם הן להצלחת החטיבה.



תחום הטלוויזיה, בו פועלות תחנות בבעלותה של ניוז קורפ, רשם ירידה של 4.8% למרות גידול בנתח השוק של החברה. לדברי ניוז קורפ, הירידה ברווח נבעה מהכללת הלהיט אמריקן איידול בתוצאות הרבעון המקביל. בתחום הטלוויזיה בכבלים, בו פועלת ניוז קורפ באמצעות ערוצי פוקס ניוז, רשת ריגו'נל ספורטס וערוץ הנוער FX, נרשמה עלייה של 13% ברווח התפעולי ל-133 מיליון דולר.



כל תחומי העיתונות של החברה, שבבעלותה "טיימס" הלונדוני ושלל צהובונים, רשמו גידול ברבעון, בזכות שיפור בתפוצת העיתונים של החברה בבריטניה וגידול בביקוש לפרסום באוסטרליה. הרווח התפעולי היה 102 מיליון דולר, עלייה של 79%. בארה"ב זכה ה"ניו יורק פוסט" של ניוז קורפ לגידול בתפוצה, והפך ליומון השביעי הנמכר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully