וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על האדום: זוגלובק ומעדנות הגיעו להסכמה על החלפת הצבע האדום על אריזות הפיצות של זוגלובק

איילה צורף

6.11.2003 / 15:32

ההסכמה - בהמשך לבקשה לצו מניעה שהגישה מעדנות, בה היא טענה כי זוגלובק מחקה את עיצובן וצבען של אריזותיה, במטרה להביא לבלבול בקרב הצרכנים שיחשבו כי מדובר בפיצה שלה



בקשה לצו מניעה שהגישה מעדנות, חברת בת של סנפרוסט שבשליטת תנובה, לבית המשפט המחוזי בחיפה בו היא מבקשת מזוגלובק להפסיק לשווק ולפרסם את קו מוצרי הפיצה החדש שלהם הסתיימה בפשרה בין הצדדים.



בבקשה שהגישה מעדנות, משווקת קו מוצרי הפיצה תחת שם המותג "מעדנות" לפני מספר ימים, היא טענה כי זוגלובק, שהשיקה בספטמבר קו מוצרי פיצות תחת המותג "מהתנור באהבה" מחקה את הצבע האדום והעיצוב של אריזותיה, וגורמת להטעיית הצרכן לחשוב כי מדובר בפיצות מעדנות הוותיקות יותר בשוק.



בבקשתה ביקשה מעדנות, באמצעות עו"ד שרה פרזנטי, להורות לזוגלובק להפסיק להפיץ את המוצרים, לפרסמם, וכן הגישה תביעה כספית על סך של 1.5 מיליון שקל.



בתום הדיון שנערך היום בין הצדדים, בו יוצגה זוגלובק על ידי עו"ד ראובן בילט, הגיעו החברות להסכמה לפיה זוגלובק תחליף את הצבע האדום שעל אריזותיה באדום אחר, שונה מזה של מעדנות. כמו כן תגדיל החברה על גבי האריזות את הלוגו "זוגלובק - מהתנור באהבה", ואת המשפט "מאה אחוז גבינה בפיצה אמיתית", בו היא עושה שימוש גם בקמפיין שלה. השינויים ייכנסו לתוקפם בפברואר הקרוב. התביעה הכספית נמחקה.



שוק הפיצות הקפואות נאמד ב-170 מיליון שקל בשנה, כ-70% מהם נמכרות ברשתות השיווק והשאר בשוק הקר. עד שלב השקת קו מוצרי זוגלובק, שלטה "מעדנות" עם נתח של כ-60% מהשוק. קבוצת נטו, עם המותג שלושת האופים החזיקה כ-10% מהשוק, והיתר נמצא בידי דקו ומותגים פרטיים.



לדבריו של ראובן משכית, מנכ"ל זוגלובק, קו המוצרים החדש של החברה זוכה להצלחה גדולה. היעד אשר הציבה לעצמה החברה הוא 25% מהשוק, ולשם כך היא הקצתה סכום של כמיליון דולר על פרסום קו המוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully