וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מניות הטכנולוגיה עולות בעקבות דו"חות סיסקו

עידו אלון

7.11.2003 / 0:07

אמדוקס עולה ב-4% בעקבות הדו"חות אמש. אלווריון מוסיפה 3% לאחר שדיווחה על הכנסות שיא. ECI עולה בכ-1% - צופה המשך הצמיחה בהכנסות ברבעון הבא


יום המסחר נפתח בעליות בנאסד"ק בעקבות דו"חות טובים של יצרנית ציוד התקשורת סיסקו. המדד עולה ב-0.6% והדאו יורד ב-0.1%.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית אי.סי.איי שעולה ב-1.3% בנוסף לעלייה של כ-9% אמיש בעקבות דו"חות שהצביעו על צמיחה בהכנסות וצמצום ההפסד הנקי. אלווריון עולה ב-3% למחיר של 8.3 דולרים בעקבות הכנסות שיא. אמדוקס עולה ב-4% למחיר של 23 דולר אף היא בעקבות הדו"חות.

סקירת טרום מסחר

המגמה החיובית בקרב מניות הטכנולוגיה עשויה להימשך היום בעקבות דו"חות טובים מהצפוי של יצרנית ציוד התקשורת, סיסקו. בשעה זו מצביעים החוזים על עלייה של כ-0.6% בנאסד"ק ופתיחה כמעט ללא שינוי במדד ה-S&P500, זאת בהמשך לעלייה של 0.1% בנאסד"ק אתמול.

סיסקו דיווחה אתמול על הכנסות של 5.1 מיליארד דולר ברבעון הכספים הראשון של 2004, עלייה של 5.3% לעומת התקופה המקבילה ועלייה של 8.5% לעומת הכנסות של 4.7 מיליארד דולר ברבעון הקודם. בשורת הרווח רשמה החברה גידול של 77% לרמה של 1.1 מיליארד דולר, 15 סנט למניה. הרווח ללא הוצאות חד פעמיות היה 17 סנט למניה, לעומת תחזיות אנליסטים לרווח של 15 סנט למניה.

וול סטריט ממתינה לנתוני דו"ח התעסוקה לאוקטובר, שיתפרסמו מחר לפני תחילת המסחר. בינתיים, יתפרסם היום מספרן של התביעות החדשות לדמי אבטלה, שעמד על 348 אלף, ירידה משמעותית ביחס לשבוע הקודם והרבה מתחת לצפי ל-380 אלף.

בין החברות הישראליות עשויה היום מניית אי.סי.איי לרכז עניין על רקע מגמת השיפור בתוצאות החברה. ההכנסות ברבעון השלישי עלו ב-3 מיליון דולר ביחס לרבעון הקודם ל-105 מיליון דולר ועסקי הליבה הציגו עלייה של 2 מיליון דולר ל-87 מיליון דולר. ההפסד הנקי הצטמצם ל-14.7 מיליון דולר. דורון ענבר, נשיא ומנכ"ל החברה אמר כי אי.סי.איי צופה עלייה נוספת בהכנסות הרבעון הבא וכי יש לה זרם הזמנות בהיקף שלא היה כבר זמן ארוך. החברה גייסה כ-40 עובדים למערך הייצור שלה במפעל באופקים, כדי להתגבר על הביקוש למוצרים. שווי השוק של אי.סי.איי מסתכם בכ-594 מיליון דולר.

חברת אלווריון סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הפסד של 2 מיליון דולר, או 4 סנט למניה. ההפסדים ברבעון החולף נמוכים ב-63% מההפסדים ברבעון המקביל אשתקד, ותואמים את התחזיות המוקדמות של האנליסטים. הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השלישי ב-34.3 מיליון דולר, ומהוות הכנסות שיא. שיפור נרשם בשולי הרווח הגולמי, שהסתכמו ב-41.2% מהמכירות לעומת 40.1% מהמכירות ברבעון השני של השנה, ו-38.4% ברבעון המקביל. שווי השוק של החברה מסתכם ב-416 מיליון דולר ובקופת החברה שכנו 150 מיליון דולר בסיום הרבעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully