וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדדים בוול סטריט עולים בעקבות נתוני האבטלה המעודדים; נבידיה מזנקת ב-20% לאחר שעברה לרווח ברבעון השלישי

רונן סרברניק

7.11.2003 / 21:37

סיסקו, שעלתה אתמול ב-5% בעקבות תוצאות מעודדות, מוסיפה 0.5%; חנות הספרים המקוונת בארנס אנד נובל.קום מזנקת ב-25% על רקע הודעת החברה האם, בארנס אנד נובל, שבכוונתה לרכוש חזרה את מניותיה הנסחרות



שוקי המניות רושמים עליות נאות ביום המסחר האחרון לשבוע סוער זה. מבול של נתונים כלכליים מעודדים תומך במגמה החיובית במדדים המובילים. מדד נאסד"ק רושם עלייה של 0.7%; מדד דאו ג'ונס עולה ב-0.4%.



שיעור האבטלה בכלכלה הגדולה בעולם ירד ל-6% בחודש אוקטובר, מרמה של 6.1% בחודש הקודם. עוד דווח היום כי כלכלת ארה"ב ייצרה בחודש אוקטובר 126 אלף משרות חדשות - פי שניים משרות מהצפוי.



כלכלנים העריכו בתחילה כי כלכלת ארה"ב ייצרה 65 אלף משרות בלבד בחודש אוקטובר. עוד העריכו כי שיעור האבטלה יישאר ללא שינוי ברמה של 6.1%. בענפי השירותים נוספו כ-143 אלף משרות חדשות - מהן 56 אלף בענפי החינוך והבריאות. ענפי התעשייה השילו מנגד 24 אלף משרות.



עוד דווח כי שכר השעה הממוצע במשק עלה ב-0.1%. השכר השבועי הממוצע בארה"ב עלה ל-522.55 דולר, מרמה של 520.67 דולר. נתונים אלה תומכים בנתוני הצמיחה המרשימים עליהם דיווחה ארה"ב ברבעון השלישי.



מניית נבידיה (סימול NVDA) מזנקת ב-20% לאחר שעברה לרווח ברבעון השלישי. יצרנית השבבים עולה לאחר שאמש דיווחה על רווח נקי של 6.4 מיליון דולר על הכנסות של 486 מיליון דולר. כרבע מהכנסות החברה הינן ממכירת שבבים עבור קונסולת המשחקים XBOX של מיקרוסופט.



עוד בולטות בעליות במגזר השבבים אינטל עם עלייה של 1%, אפלייד מטריאלב שעולה ב-1.5% וטקסס אינסטרומנטס שמוסיפה כ-2%.



סיסקו, שעלתה אתמול ב-5% בעקבות תוצאות מעודדות, מוסיפה היום 0.5% נוספים. לוסנט עולה ב-1%; נורטל במחצית האחוז.



חנות הספרים המקוונת בארנס אנד נובל.קום (סימול BNBN) מזנקת ב-25% על רקע הודעת החברה האם, בארנס אנד נובל, שבכוונתה לרכוש חזרה את מניותיה הנסחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully