וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירה שלילית בוול סטריט על אף נתוני מקרו מעודדים; יצרנית השבבים נבידיה זינקה ב-19.7%

רונן סרברניק

7.11.2003 / 23:15

חנות הספרים המקוונת בארנס אנד נובל.קום זינקה ב-26.2% על רקע רכישה חוזרת של מניותיה ע"י החברה האם; סיסקו ירדה ב-2.6%; נורטל עלתה ב-0.5%



שוקי המניות נסגרו בירידות שערים ביום המסחר האחרון לשבוע סוער זה. על רקע מבול של נתונים כלכליים מעודדים ומימושים של סוף השבוע, נסגר מדד נאסד"ק בירידה של 0.3%; מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.5%.



שיעור האבטלה בכלכלה הגדולה בעולם ירד ל-6% בחודש אוקטובר, מרמה של 6.1% בחודש הקודם. עוד דווח היום כי כלכלת ארה"ב ייצרה בחודש אוקטובר 126 אלף משרות חדשות - פי שניים משרות מהצפוי.



כלכלנים העריכו בתחילה כי כלכלת ארה"ב ייצרה 65 אלף משרות בלבד בחודש אוקטובר. עוד העריכו כי שיעור האבטלה יישאר ללא שינוי ברמה של 6.1%. בענפי השירותים נוספו כ-143 אלף משרות חדשות - מהן 56 אלף בענפי החינוך והבריאות. ענפי התעשייה השילו מנגד 24 אלף משרות.



סימן נוסף להתאוששות הוא הפרסום של הבנק הפדרלי שהאשראי הצרכני עלה בספטמבר בשיעור שנתי של 9.7%, או 15.2 מיליארד דולר, לרמה של 1.972 טריליון דולר. זאת לעומת תחזית כלכלנים לעלייה של 5.9 מיליארד דולר ולעומת עלייה של 8.8 מיליארד דולר בחודש אוגוסט.



מניית נבידיה (סימול NVDA) זינקה ב-19.7% לאחר שעברה לרווח ברבעון השלישי. יצרנית השבבים עלתה לאחר שאמש דיווחה על רווח נקי של 6.4 מיליון דולר על הכנסות של 486 מיליון דולר. כרבע מהכנסות החברה הינן ממכירת שבבים עבור קונסולת המשחקים XBOX של מיקרוסופט.



מגזר השבבים נסגר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות על אף שרוב שעות המסחר רשמו מניות השבבים מגמה חיובית. אינטל ירדה ב-0.8%; אפלייד מטריאלס נסגרה בירידה של 1.6%. טקסס אינסטרומנטס נסגרה נגד המגמה בעלייה של 0.3%.



סיסקו, שעלתה אתמול ב-5% בעקבות תוצאות מעודדות, נסגרה בירידה של 2.6%; לוסנט עלתה ב-1.2%; נורטל הקנדית עלתה ב-0.5%.



חנות הספרים המקוונת בארנס אנד נובל.קום (סימול BNBN) זינקה ב-26.2% על רקע הודעת החברה האם, בארנס אנד נובל, שבכוונתה לרכוש חזרה את מניותיה הנסחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully