וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט משקיעה 2 מיליון דולר ב-CellAct בתמורה ל-45% ממניותיה

7.3.2001 / 15:17

ממשיכה להשקיע בתקשורת סלולרית; סמנכ"ל הכספים: "זהו צעד נוסף באסטרטגיית החברה להשקיע בחברות הפועלות בתחומים משלימים"

אלי דניאל
ltpgt
חברת אלביט , הנמצאת בשליטת אלרון , מדווחת היום על כוונתה להשקיע 2 מיליון דולר בחברת CellAct (סלאקט), המפתחת מערכת לבניית אפליקציות סלולריות בטכנולוגיית מסרים קצרים (SMS) .
lt/pgt

ltpgt
בתמורה להשקעתה יוקצו לאלביט 45% ממניות סלאקט. כמו כן, הצדדים הסכימו ביניהם כי יינתנו לה אופציות להגדלת שיעור החזקותיה בסלאקט עד לכדי החזקה מלאה.

חברת סלאקט, שהוקמה בשנת 1999 על ידי אבנר פורת ואמיר דורות, פיתחה תשתית המספקת אפליקציות על גבי כל סוגי הרשתות הסלולריות ומאפשרת עבודה אינטראקטיווית מול מסה של משתתפים. כיום מעסיקה החברה כ-10 עובדים.
lt/pgt

ltpgt
הפתרונות שמציעה סלאקט מאפשרים מקור רווח חדש לספקי תוכן, היות שמדיה סלולרית חדשה נפתחת עבורם. כמו כן, האפליקציות הסלולריות מגדילות את הכנסות המפעילים הסלולריים כתוצאה מהגדלת תעבורת ההודעות הנשלחות ברשת. התשתית תומכת בכל סוגי הטכנולוגיות: הודעות SMS ו-WAP.
lt/pgt

ltpgt
טל רז, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר ל-TheMarker.com: "ההשקעה בחברת סלאקט הינה צעד נוסף באסטרטגיה של החברה. החברה רואה עצמה כחממה לחברות בהן היא משקיעה. ההשקעות בחברות הן מהותיות - מעל ל-40% ממניותיהן, כאשר אנו נוהגים לקבל אופציות לרכישה מלאה. כמעט כל החברות הללו יושבות ביחד עם אלביט ומקבלות תמיכה לוגיסטית ושירותי שיווק, פיננסים ועוד. בשונה מקרן הון סיכון, אנחנו מעורבים בחיי היום יום של החברות. אסטרטגיה זו הוכיחה את עצמה במקרה של פיץ' נטוורקס והיינקס".
lt/pgt

ltpgt
בהתייחסו לדו"חות הכספיים של החברה שפורסמו אתמול, אמר רז: "ההכנסות שלנו מפעילות נובעות מההחזקה באלביט ראייה. כזכור, לפני חודש בערך הודענו על מכירת המניות באלביט ראייה לאלטרו וינה. מהרבעון השני של 2001 אנחנו נגיש דיווחים בדומה לחברת החזקות. כדאי לזכור לגבי הדו"חות הכספיים כי בעלי המניות שלנו קיבלו כבר בשנת 2000 דיווידנד של 25 מיליון דולר, וכעת הם הולכים לקבל דיווידנד בהיקף דומה".
lt/pgt

ltpgt
באשר לעתיד אמר רז: "פעילותנו מורכבת משני עוגנים: האחד, תחום ה-M-commerce (תקשורת סלולרית וספיחיה), והשני, תחום ה-E-business וה-B2B. החברות שבבעלותנו פועלות בתחומים משלימים ובכוונתנו ליצור סינרגיה הדדית בפעילותן. יש קשר ישיר בין ההשקעה בסלניום (Cellenium), סטארקינט (Starkeynet), סלדאטה (CellData) וסלאקט. כולן מתמחות בתחום התקשורת הסלולרית. ההשקעה בסלאקט צפויה לתת ערך מוסף, בעיקר לסלניום. כמו כן, אנחנו ממשיכים לבחון השקעה בחברות נוספות".
lt/pgt

ltpgt
לגבי החזקות החברה בפרטנר אמר רז כי "ההחזקה בשיעור של 12.4% ממניות פרטנר מאפשרת לנו פלטפורמה לכל שאר החברות ליצירת שיתוף פעולה. ההחזקה בפרטנר היא פיננסית במהותה אבל אין לנו כוונה למכור את החזקותינו".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully