וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש ל-4.489 שקלים במסגרת המסחר באופציות

9.11.2003 / 11:17

לידר ושות': המסחר בדולר צפוי לסבול בתקופה הקרובה מתנודתיות חדה. הפועלים: תיתכן מגמת פיחות מתון בשקל


במסחר באופציות שקל-דולר נחלש המטבע האמריקאי ב-0.07% לעומת השער היציג של יום שישי. השער המשתקף מהאופציות עומד על 4.489 שקלים, לעומת היציג של יום שישי שנקבע על 4.493 שקלים.

כלכלני בית ההשקעות לידר ושות' מעריכים הבוקר כי המסחר בדולר צפוי לסבול בתקופה הקרובה מתנודתיות חדה בשל דחיית השביתה הכללית במשק ופער הריביות המצטמצם בין השקל לדולר שהקטין את המניע של המשקיעים הזרים להשקיע בשקל, ולכן צפויה היחלשותו מול הדולר. טווח המחירים הצפוי לטווח הקצר הוא 4.46-4.54 שקלים לדולר.

בבנק הפועלים מעריכים כי בתקופה הקרובה תיתכן מגמת פיחות מתון בשקל מול הדולר, בשל שילוב של מספר גורמים, כשמחד, סכסוכי העבודה במשק וצמצום הדרגתי הצפוי בפער הריביות בין ישראל וארה"ב, ומנגד, הרגיעה הבטחונית וההערכות כי בתקופה הקרובה צפויה מגמת היחלשות של הדולר בעולם.

בבנק לאומי, לעומת זאת, מעריכים כי בטווח הקצר, על רקע הגאות בשוק המניות ולנוכח אישור התקציב ל-2004 בקריאה ראשונה צפויה יציבות בשער הדולר. התחזקות הדרגתית של המטבע האמריקאי צפויה, להערכתם, עד סוף השנה וזאת בשל שילוב של מספר גורמים, ביניהם: המשך מדיניות בנק ישראל להפחתת הריבית על רקע הציפיות למדדים נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully