וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת ה-StarLIMS של אל.איי.אמ.אס ממשיכה לככב: הניבה הזמנה נוספת בהיקף של 600 אלף דולר

אלי דניאל

9.11.2003 / 10:45

ההזמנה - ממחלקת בריאות הציבור של אחת המדינות בארה"ב; זו ההזמנה השלישית המתקבלת בחודשים האחרונים מרשויות בריאות של מדינות בארה"ב; ההיקף הכספי של שתי ההזמנות הקודמות - 900 אלף דולר



מערכת ה-StarLIMS של חברת אל.איי.אמ.אס , הנמצאת בשליטת משפחת פרידמן, מממשיכה לזכות בהכרה מצד מחלקות בריאות הציבור של המדינות המרכיבות את ארה"ב, בשעה שהיום מדווחת החברה על עסקה שלישית במספר בהיקף כספי של כ-600 אלף דולר.



מי שחתומה על עסקה זו, כמו גם על השתיים הקודמות, היא החברה הבת אל.איי.אמ.אס USA. זו חתמה על הסכם לאספקת רשיונות שימוש בתוכנת ה-StarLIMS, כמו גם למתן שירותים נלווים למחלקת בריאות הציבור של אותה מדינה. בחודשים האחרונים חתמה אל.איי.אמ.אס USA על שתי עסקות דומות בארה"ב - האחת עם רשויות הבריאות בארקנסו, והשניה עם מדינה נוספת. ההיקף הכספי הכולל של שתי עסקות אלה הסתכם בכ-900 אלף דולר.



מערכת ה-StarLIMS היא מערכת תוכנה לניהול כלל המידע המצוי במעבדות אנליטיות, לרבות מעבדות איכות במפעלי מזון ותרופות, מעבדות תהליך בתעשיית הפטרוכימיה, מעבדות מחקר ופיתוח ומעבדות בריאות הציבור. במחצית הראשונה של השנה החלה החברה ביישום השלב הראשון בפרויקט להטמעת המערכת ברשות פדרלית בארה"ב האחראית על בריאות הציבור, כאשר הצלחה של פרויקט זה עשויה להשפיע מהותית על סיכוייה של החברה להשתלב בפרויקטים נוספים.



אל.איי.אמ.אס סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם גידול של כ-6% בהכנסותיה בשעה שאלה צמחו לכ-11.4 מיליון שקל. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-1.5 מיליון שקל, עלייה של כ-26% לעומת הרווח שהושג בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully