וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן וברונפמן השיגו מממנים להצעת רכש לחברת התקליטים וורנר מיוזיק

סוכנויות הידיעות

9.11.2003 / 11:50

המימון הושג באמצעות פרובידנס אקוויטי פרטנרס, ביין קפיטל ותומאס ה. לי, אשר סייעו לחיים סבן לממן את רכישת נכסי המדיה של קירש מוקדם יותר השנה, לדברי מקורבים



חיים סבן, המיליארדר האמריקאי שרכש לאחרונה את נכסי המדיה של קירש הגרמנית,
ואדגר ברונפמן הבן, יו"ר סיגראם לשעבר, השיגו מממנים להצעת רכש לוורנר מיוזיק - חברת התקליטים הרביעית בגודלה בעולם.



לדברי מקורות המעורים במצב, במידה שיוחלט על ביצוע הרכישה צפויות חברות המניות בבעלות פרטית, פרובידנס אקוויטי פרטנרס וביין קפיטל, לסייע במימון ביצועה. חברת המניות הפרטית תומאס ה. לי הסכימה עוד קודם לכן לסייע במימון הרכישה, הוסיפו. שלוש חברות אלה סייעו לסבן גם במימון עסקת הרכש של נכסי המדיה של קירש מוקדם יותר השנה.



בשבוע שעבר דיווח "פייננשל טיימס" כי טיים וורנר הגבירה את מאמציה לגבש עסקה למיזוג חטיבת המוסיקה שלה, וורנר מיוזיק, עם מתחרתה הבריטית בתחום המוסיקה, EMI.



עם זאת, אמרו המקורות כי הצעת רכש של סבן וברונפמן עשויה לחייב תהליך אישור רגולטורי קצר בהרבה מזה של הצעת הרכש שקיבלה טיים וורנר (סימול TWX), שבבעלותה וורנר מיוזיק, מ-EMI - חברת התקליטים השלישית בגודלה בעולם. עם זאת, המקורות הוסיפו כי המו"מ בין סבן וברונפמן לוורנר מיוזיק עודנו בחיתוליו.



EMI נמצאת בשלבים האחרונים של השגת מימון בהיקף של מיליארד דולר מבנקי השקעות להצעת הרכש שהגישה לוורנר מיוזיק, אמרו המקורבים ביום חמישי. עוד באותו יום יצאה הודעת ענקית המדיה הגרמנית, ברטלסמן, וסוני היפאנית על חתימת מזכר כוונות למיזוג חטיבות המוסיקה שלהן בעסקה שתיצור את חברת המוסיקה השנייה בגודלה בעולם אחרי יוניברסל מיוזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully