וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרומדיקו ומטרנה החליטו לא להעלות קמפיינים לאוויר

איילה צורף

9.11.2003 / 14:01

הסיבה: "היעדר רצון ללבות את האש ולהעצים את הפאניקה המוגברת בלאו הכי". "החשש שלנו הוא מפגיעה גורפת בתדמית של כל תחום תחליפי חלב אם, ולכן החלטנו לשמור על פרופיל נמוך"


החברות פרומדיקו ומטרנה החליטו לא להעלות לאוויר קמפיינים בנושא תחליפי חלב. בתום סופשבוע מלא התלבטויות החליטו פרומדיקו, משווקת סימילאק, יחד עם משרד הפרסום שלה יהושע TBWA, ומטרנה, יחד עם משרד הפרסום החדש שקיבל לאחרונה את תקציב הפרסום שלה טמיר-כהן JWT, לא להעלות קמפיינים לאוויר. זאת, בשל מה שהוגדר במשרדי הפרסום "היעדר רצון ללבות את האש ולהעצים את הפאניקה, המוגברת בלאו הכי".

בשלב זה הקמפיין היחיד שנמצא באוויר הוא זה של רמדיה - קמפיין מודעות שפורסם בכל העיתונים היומיים, שמנסה לבדל בין המוצרים הצמחיים של החברה, שנאסרו לשימוש, ובין אלו המותרים לשימוש. כמו כן, מעביר הקמפיין את המסר לפיו רמדיה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות.

אתמול בערב עוד ערכו אנשי השיווק של שתי החברות האחרות - מטרנה ופרומדיקו - דיונים בדבר השאלה האם להעלות קמפיין לאוויר, אך בשתיהן הוחלט כי אין מקום כעת ליצור אווירה תחרותית יותר בשוק שעלול להיפגע תדמיתית כולו מהמשבר העובר על חברת רמדיה. "החשש שלנו הוא מפגיעה גורפת בתדמית של כל תחום תחליפי חלב אם, ולכן החלטנו בשלב זה לשמור על פרופיל נמוך", אמר גורם מאחד מצוותי השיווק של אחת החברות המתחרות.

בקופ"ח כללית החליטו כבר אתמול על תחילת שידורו של קמפיין שקופיות בטלוויזיה. הקמפיין, שהוכן ביום שבת, נראית שקופית המודיעה על מספר הטלפון של הקו הפתוח המיוחד שהקימה הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully