וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות מוסיקליים באלקטרה צריכה: המשנה למנכ"ל אהוד לוריא טיפס שלב נוסף - מונה למנכ"ל

אלי דניאל

9.11.2003 / 16:09

המנכ"ל הפורש אליעזר בן משה יכהן כסגן יו"ר הדירקטוריון; דוד מנטין ששימש כמנכ"ל בסט-ביי ימונה כמנכ"ל שקם אלקטריק במקום יואל גבאי; סבב המינויים ייכנס לתוקף בראשית שנת 2004



חברת אלקטרה מוצרי צריכה , הנמנית על קבוצת אלקו החזקות שבשליטת גרשון זלקינד, הודיעה היום על סבב מינויים חדש שייכנס לתוקפו בראשית השנה הבאה.



המנכ"ל הוותיק, אליעזר בן משה, אשר כיהן בתפקידו מאז יולי 1991, יפרוש בראשית שנת 2004 מתפקידו, ובמקומו ימונה המשנה למנכ"ל והאחראי על ניהול הכספים - אהוד לוריא. בן משה, יישאר חבר בדירקטוריון והוא אף ימונה כסגנו של גרשון זלקינד, יו"ר הדירקטוריון.



יואל גבאי, אשר שימש כמנכ"ל רשת שקם אלקטריק, יקודם וימונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר לכספים של החברה. מי שימונה כמנכ"ל שקם אלקטריק במקום גבאי יהיה דוד מנטין, מנכ"ל רשת בסט ביי היוצא.



אלקטרה צריכה פועלת בתחום מיזוג האוויר כאשר יש לה פעילות משלימה של יבוא ושיווק מוצרי צריכה חשמליים, מוצרים הנמכרים ברשתות שקם אלקטריק וסנסור. את המחצית הראשונה של השנה סיימה החברה עם הכנסות בהיקף של כ-763.7 מיליון שקל - 6% יותר מהכנסות התקופה המקבילה. בשורה התחתונה נרשמה יציבות והרווח הנקי הסתכם בכ-32.9 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully