וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של חברת הלוויין שינו את תקנון החברה כדי לשלם שכר לבירן

הדר חורש

9.11.2003 / 9:12

ועדת המינויים של בזק המליצה בסוף השבוע שעבר על בירן לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חברת הלוויין; בזק שולטת ב-49.9% ממניות חברת הלוויין והיא בעלת המניות המרכזית בחברה



בעלי המניות של חברת הלוויין תיקנו את תקנון החברה באופן שיאפשר ליו"ר לקבל שכר על תפקידו. על פי התקנון הקיים מנועה החברה מתשלום שכר ליו"ר. התקנון שונה לקראת כניסתו של אילן בירן, מנכ"ל בזק לשעבר, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חברת הלוויין. היו"ר הפורש, דוד ברודט, קיבל שכר למרות האיסור בתקנון, לאחר שבעלי המניות הסכימו ביניהם על החריגה מהתקנון. בעלי המניות אמורים לדון בימים הקרובים בשינויים נוספים במעמד היו"ר, ובהם הסרת המגבלות על השתתפות יו"ר החברה בהצבעות בדירקטוריון.



ועדת המינויים של בזק המליצה בסוף השבוע שעבר על בירן לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חברת הלוויין. בזק שולטת ב-49.9% ממניות חברת הלוויין והיא בעלת המניות המרכזית בחברה. בסוף השבוע היה אמור גם דירקטוריון בזק לדון במינוי ולאשרו, ואולם התנגדות של חברים בדירקטוריון גרמה ליו"ר מרים מזר לדחות את ההצבעה. בשבוע הקרוב צפוי ניסיון נוסף לאשר את המינוי.



בדירקטוריון בזק מותחים ביקורת על הלחץ הפוליטי המופעל מצד לשכת ראש הממשלה ומשרד התקשורת למינויו של בירן. כמו כן חוששים בדירקטוריון מחוסר תיאום בין בירן, שפרש מתפקיד מנכ"ל בזק ביולי השנה, לבין המנכ"ל הנוכחי אמנון דיק. בבזק אומרים כי מינויו של בירן נכפה על דיק, מכיוון שראש הממשלה מבקש לתגמל את בירן על שירותו למדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully