וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייס קנה ובנה עוברת לרווחיות; מתכננת לסיים את שנת 2002 עם מחזור של מיליארד שקל

7.3.2001 / 19:02

מנכ"ל החברה הודיע היום על מיזוג עם קבוצת שמר קרמיקה, לאחר שבינואר מוזגה אייס עם רשת אוטו דיפו. בכך הופכת אייס לקבוצת רשתות

נורית שר
ltpgt
מנכ"ל אייס קנה ובנה, יקי ודמני, הודיע היום כי במהלך השנה, מכניסתה של ההנהלה החדשה לתפקיד, עברה הרשת שינויים רבים, וכי מחזור המכירות גדל מכ-400 מיליון בשנת 1999 לכ-700 מיליון שקל כיום.
lt/pgt

ltpgt
הרשת עברה לפסי רווחיות והציפייה היא כי עד סוף השנה מחזור המכירות של החברה יגיע לכ-720 מיליון שקל. הקבוצה צופה להגיע בתוך שנה וחצי למחזור של מיליארד שקל.
lt/pgt

ltpgt
"לקחנו לידיים עסק שלא הרוויח וכבר בשלושת הרבעונים הראשונים של 2000 צברנו רווח של 5 מיליון שקל", מסר ודמני ל-TheMarker.com.
lt/pgt

ltpgt
עוד הוסיף ודמני, כי לאחר שאייס מוזגה עם רשת אוטו דיפו לפני כחודשיים, וכעת, עם רכישת חברת שמר קרמיקה לאמבט, הופכת אייס לקבוצת רשתות.
lt/pgt

ltpgt
אייס פתחה בשנה האחרונה חנות בתוך חנות במסגרת שיתוף פעולה עם פלאפון, רדיו שק ורהיטי דובל'ה. החברה חתמה גם על שיתופי פעולה בתחום המותג הפרטי בתחום הצבע עם טמבור, ובתחום ריהוט הגן עם צ.א.ג.
lt/pgt

ltpgt
ודמני מסר ל-TheMarker.com כי בימים אלו שוקלת החברה שיתוף פעולה דומה בתחום המותג הפרטי גם עם חברת מוצרי חשמל (שקעים, תקעים וכו'), אך המו"מ מתעכב בגלל החגים.
ltbrgt
40lt/bgt סניפים עד ltbgt2002
כחלק מהאסטרטגיה שלה להרחיב את פעילותה לקהלי יעד רבים, פתחה אייס לפני כחודש גם חנות וירטואלית בשיתוף עם וואלה שופס.
lt/pgt

ltpgt
בתחילת השבוע פורסם כי רשת אייס מעלה קמפיין תדמיתי חדש באמצעות באומן בר ריבנאי, וכי לראשונה מאז הקמתה ב-1993 ישודר מסע הפרסום גם בטלוויזיה. מטרת הקמפיין, שעלותו כ-2 מיליון שקל, למצב ולבדל את הרשת האמריקאית כרשת אולטימטיווית לקהלי יעד רבים. כפיליהם של הנשיא ג'ורג' וו. בוש ומוניקה לוינסקי הובאו לארץ במיוחד מארה"ב עבור מסע הפרסום.
lt/pgt

ltpgt
לדברי ודמני: "הקמפיין התדמיתי בו עולה אייס ישראל, מבוסס על התוכנית האסטרטגית של החברה להוביל את השוק בו היא פועלת ולהציג 'מטריה' כוללת למגוון המוצרים אותם היא משווקת, תוך בניית מותג פרטי לרשת".
lt/pgt

ltpgt
ודמני הוסיף כי הקמפיין היה אמור לעלות כבר מזמן, אך רק כעת, עם מעבר החברה לרווח, נמצא העיתוי המתאים ביותר לעלייתו לאוויר.
lt/pgt

ltpgt
אייס נמצאת בבעלות גד זאבי (84%) וזבדה רשתות (16%), ומונה כיום 29 סניפים. הרשת צפויה להגיע לפרישה של 40 סניפים עד 2002.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully