וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד הממונה בקו-אופ קיבל הצעות לרכישת נכסי הקבוצה

8.3.2001 / 8:12

עשוי להגיש לאישור בג"ץ את הצעת הרכש; בג"ץ אמור לקיים דיון ב-30 באפריל בעתירה הייצוגית

הארץ
ltpgt
lt/bgtבן-ציון ציטריןltbgt
הוועד הממונה בקו-אופ עשוי להגיש לאישור בג"ץ הצעת רכש של משקיעים לנכסי הקבוצה, כאשר התמורה שתתקבל תחולק בין חברי האגודה הצרכנית.
lt/pgt

ltpgt
לוועד הממונה פנו באחרונה כמה גורמים והביעו עניין ברכישת הקבוצה. הוועד הממונה הודיע להם שאם תתקבל הצעה מסודרת ואטרקטיווית, הם ישקלו אותה. בין הפונים: גורמים המייצגים משקיעים ישראלים וזרים וכן קבוצה ישראלית.
lt/pgt

ltpgt
לפונים נאמר כי בג"ץ אמור לקיים דיון ב-30 באפריל בעתירתו הייצוגית של עו"ד אליעזר לויט בעניין הקו-אופ. עוד נאמר להם כי אם כוונת הרכש שלהם רצינית - עליהם להגיש תוכנית מסודרת עוד לפני מועד הדיון בבג"ץ, על מנת שניתן יהיה לקבל את אישור בית המשפט להליך.
lt/pgt

ltpgt
הוועד הממונה מגבש בימים אלה את תשובתו לבג"ץ. בכוונתו להציג בפני בית המשפט שלוש חלופות לפתרון בעיית מתן ערך ריאלי לבעלי המניות: הפיכת האגודה לחברה ציבורית ומכירת גרעין השליטה; מכירת כלל הנכסים למשקיע זר, או השארת האגודה במתכונתה הנוכחית, תוך חלוקת דיווידנד שנתי לחברים. הוועד הממונה שכר את שירותיהם של מומחים למיסוי, שבוחנים עתה את ההיבטים המיסויים של כל אחת מהחלופות.
lt/pgt

ltpgt
בכל מקרה, הוועד הממונה יודיע לבג"ץ כי ההחלטה על מספרם הסופי של חברי האגודה, זהותם, סוגיית היורשים ומעמדם, היא בסמכות רשם האגודות השיתופיות. על החלטה זו ניתן לערער בפני בית המשפט. להערכת ד"ר ליפא מאיר, חבר הוועד הממונה, ניתן להתקדם ביישום הפתרון, בעוד שזכויותיהם או כספי החברים שזהותם עדיין לא הוסדרה, וכן יורשים של אלה שמתו - תטופל בנפרד.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully