וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AOL טיים וורנר מאחדת כל רשתות השידור בחטיבה אחת

8.3.2001 / 8:57

הארץ
ltpgt
lt/bgtניו יורק טיימסltbgt
AOL טיים וורנר הודיעה שלשום על ארגון מחדש של רשתות הטלוויזיה שבבעלותה, כחלקו תאוחד רשת השידור WB עם טרנר ברודקסטינג סיסטם (TBS), אימפריית ערוצי הכבלים של טד טרנר שנרכשה על ידי טיים וורנר ב-1996. מנהל החטיבה החדשה, שתשמור על השם TBS, יהיה מייסד ומנכ"ל WB, ג'יימי קלנר.
lt/pgt

ltpgt
החטיבה החדשה - שתאחד את WB, CNN, TNT, TBS, ערוץ סרטי הקלאסיקה של טרנר וערוץ סרטי האנימציה של טרנר - תציע שידורים לכל קבוצות הגיל, ותשפר את כושר התחרות של AOL מול מתחרות המציעות שידורים מגוונים, דוגמת ויאקום, המשדרת לצעירים בערוץ Nickelodeon, לבני נוער בערוץ MTV ולצופים מבוגרים יותר ב-CBS. בנוסף, תסייע החטיבה החדשה ל-AOL לשדך צופים למפרסמים ולגבש חבילות פרסום מלאות. כך לדוגמה, תעודד החברה צפייה בסרטי אנימציה בשעות אחר הצהרים בערוץ WB ומעבר לערוץ סרטי האנימציה של טרנר בערב.
lt/pgt

ltpgt
הקמת החטיבה החדשה היא הצעד העסקי הגדול הראשון של AOL טיים וורנר מאז הושלם מיזוגן בינואר. כעת מתכננת AOL להקים ערוצי כבלים חדשים, בהם ערוץ מוסיקה שיתחרה ב-MTV, אמרו בכירים בחברה.
lt/pgt

ltpgt
עד כה, פעלו WB וטרנר ברודקסטינג סיסטם כחטיבות נפרדות בטיים וורנר. שילובם בחטיבה אחת מבטא את אובדן השפעתו של טד טרנר, שבמשך שנים ראה ב-WB אויב מר. טרנר, שהפך תחנת טלוויזיה מנומנמת לאימפריית ערוצי טלוויזיה לפני שמכר אותה לטיים וורנר, איבד את סמכויותיו הביצועיות עם השלמת מיזוג AOL טיים וורנר. כיום הוא משמש סגן נשיא החברה ומחזיק ב-3.5% ממניותיה. "אני שמח שג'יימי יהיה מנכ"ל החטיבה החדשה", אמר טרנר אתמול.
lt/pgt

ltpgt
קלנר, הנחשב למתכנן ואסטרטג עסקי מבריק, ימונה ליו"ר ומנכ"ל TBS הראשון מאז השתלט עליה טרנר לפני כ-30 שנה. לקלנר מוניטין של מנהל טלוויזיה ותיק, שמילא תפקיד מרכזי בבניית שתי רשתות שידור. הוא היה הנשיא והסמנכ"ל התפעולי הראשון של רשת פוקס, שעם הסדרות המצליחות שלה נמנות "נשואים פלוס", "משפחת סימפסון", ו"בוורלי הילס 90210". מאוחר יותר הקים את רשת WB עם וורנר ברדרס טלוויזיה וקבוצת טריביון. WB התמקדה בצופים בגילאים 34-12, במיוחד בנות ונשים צעירות. עם הסדרות המוצלחות של הרשת נמנות "דוסון קריק" ו"באפי ציידת הערפדים".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully