וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומרס וואן רומזת כי לא תעמוד בתחזיות הרווח לרבעון

8.3.2001 / 11:35

מנכ"ל חברת ה-B2B: "החברה אינה חסינה מההאטה בכלכלת ארה"ב"; הוסיף כי אינו מרגיש בנוח עם בתחזיות הרווח לרבעון הראשון

יהודה שויצר
ltpgt
קורבן נוסף להאטה בכלכלה האמריקאית: מארק הופמן, מנכ"ל חברת ה-B2B - קומרס וואן, ציין כי החברה אינה חסינה מההאטה בכלכלת ארה"ב, וייתכן כי לא תעמוד בתחזיות הרווח לרבעון הראשון. הופמן הדגיש כי האטה בתחום טכנולוגיית המידע פוגעת בעסקי החברה.
lt/pgt

ltpgt
"הביטו על אורקל . איני חושב שהם יכולים להימלט ממצב הכלכלה. לנו אומנם זה קל יותר", אמר הופמן, אך הדגיש כי הסיכונים קיימים, וכי הוא אינו מרגיש בנוח עם התחזיות הנוכחיות לרבעון הראשון.
lt/pgt

ltpgt
בשיחת ועידה במריל לינץ', הדגיש המנכ"ל כי מחצית מכלל עסקות רישוי התוכנה לרבעון הנוכחי טרם הושלמו - נתון שיכול להקשות על עמידה בתחזיות. רישוי תוכנות מהווה 45% מהכנסות החברה.
lt/pgt

ltpgt
החברה מדגישה כי עסקיה באירופה נותרו חזקים, בעיקר הודות לקשריה עם חברת התוכנה הגרמנית SAP .
lt/pgt

ltpgt
קומרס וואן היא ספקית פתרונות מסחר מקוון בין עסקים (B2B) , שנועדו ליצור רשת גלובלית של זירות מסחר מקוונות. התמחותה העיקרית של החברה היא בפיתוח מערכות מקוונות לניהול רכש. בין לקוחותיה הגדולים - יצרניות הרכב GM ופורד, עבורן פיתחה החברה ומפעילה בורסת חלקים מקוונת.

בישראל פועלת קומרס וואן במסגרת קונסורציום הכולל גם את בנק הפועלים 662577-MRQ, קומפאק ישראל, החברה לישראל , אינטרנט זהב ואופק. המיזם נועד להקים זירת מסחר אלקטרוני B2B בישראל, שתאפשר תשתית של פתרונות מסחר אלקטרוני עבור חברות בכל גודל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully