וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון, גו נקסט וסאני משתפות פעולה בסרטון פרסומת של בנק לאומי

8.3.2001 / 12:20

דובר גו נקסט: "שיתוף הפעולה בקמפיין התאפשר אך ורק בגלל שהאפליקציה קיימת וממשית. הרשות השנייה לא מאפשרת לפרסם אפליקציות שלא עובדות מבחינה מסחרית"

נורית שר
ltpgt
בימים אלה עולה לאוויר סרטון שני בסדרה בקמפיין של בנק לאומי . הסרטון מציג אפליקציה המאפשרת ללקוחות הבנק בעלי מנוי ל"גלישה ישירה" לגלוש דרך האינטרנט הסלולרי בחשבון הבנק שלהם, ואף לקחת הלוואת אקספרס לכל מטרה. כמו כן יכולים כל לקוחות הבנק להתעדכן במדדים, בשערי מטבע ובמבצעים חדשים.
lt/pgt

ltpgt
לפני כחצי שנה הציג בנק לאומי בפני נציגי גו נקסט, שבבעלות פלאפון (51%) וסאני עם 49%, את המהפיכה האסטרטגית אותה עמד לעבור. מהפיכה זו כללה את שינוי הזהות התאגידית של הבנק, השקת לוגו חדש ושם חדש לבנק - "לאומי".
lt/pgt

ltpgt
הקמפיין שעלה אמור למצב את לאומי כבנק שמוביל את העתיד. "הסיסמה 'לאומי פותח לי מחר חדש', היא ביטוי לזהות החדשה של הבנק, עם כניסתו אל האלף החדש כבנק מוביל, חדשני, ייחודי וטכנולוגי, ועם זאת - חם וידידותי", כך מסר יונה פוגל, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח אסטרטגי בבנק, עם עליית הקמפיין לאוויר לפני כחודשיים.
lt/pgt

ltpgt
מנהל השיווק בסאני, גיל בלקין, מסר ל-TheMarker.com כי "סרטון הפרסומת המשותף הוא נגזרת של פגישות לשיתוף פעולה עם הבנק, בהן התקיימו דיונים עקרוניים ואופרטיוויים להוצאת השירות".
lt/pgt

ltpgt
"עשינו חיבור בין ארבעת הגורמים, בנק לאומי, פלאפון (תשתית), סאני (מכשירים) וגו נקסט (ספק אינטרנט). היות שגו נקסט הוא ספק אינטרט סלולרי מוביל, הזיקה לשיתוף הפעולה נראתה אך טבעית". הוסיף בלקין. המכשיר של סאני המופיע בסרטון הוא SAMSUNG 822i, הבלעדי לרשת פלאפון.
lt/pgt

ltpgt
לדברי בלקין, "שיתוף פעולה מסוג זה בפרסום מאוד מקובל בחו"ל, אך בארץ זה עדיין נדיר, למרות שזה מתבקש כשחברות מספקות שירותים משלימים".
lt/pgt

ltpgt
דובר גו נקסט מוסיף כי שיתוף הפעולה בקמפיין התאפשר אך ורק בגלל שהאפליקציה קיימת וממשית: "הרשות השנייה לא מאפשרת לפרסם אפליקציות שלא עובדות מבחינה מסחרית".
lt/pgt

ltpgt
סאני, פלאפון וגו נקסט השתתפו שלושתן בצורה זו או אחרת במימון עלויות הפרסום של הסרטון, כשבנק לאומי היה המממן המוביל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully