וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות שערים במניות ציוד התקשורת והאינטרנט בעקבות אזהרות הרווח

8.3.2001 / 16:22

אלקטל הזהירה כי הכנסותיה ייפגעו ברבעון והובילה גל של פקודות מכירה בענף ציוד הטלקום; יאהו גוררת את מניות האינטרנט ליום של ירידות חדות

יהודה שויצר
ltpgt
מגמה מעורבת נרשמת במדדים המובילים באירופה עם הפתיחה. את תשומת הלב מושכות מניות האינטרנט שמאבדות גובה בעקבות אזהרת הרווח של יאהו. תכונה רבה נרשמת גם במניות יצרניות ציוד הטלקום לאחר שאלקטל הצרפתית הזהירה מפני ירידה בהכנסות בעקבות חולשה במכירות מכשירי הסלולר.
lt/pgt

ltpgt
בפתיחת המסחר עולה ה-FTSE בלונדון ב-0.4%, הדקס בפרנקפורט נסחר בעלייה של 0.1% וה-CAC 40 בפאריס מתנודד סביב שער הפתיחה.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית ציוד התקשורת הצרפתית אלקטל מסרה היום שהגידול במכירות ברבעון הראשון יהיה קטן מהתחזיות הקודמות של 25%, עקב ירידה חדה במכירות מכשירי הסלולר. בנוסף ציינה כי החולשה במכירות חטיבת הטלפונים מקורה בעודף מצאי אצל המשווקים וההאטה הכללית בשוק.
lt/pgt

ltpgt
למרות זאת, החברה אמרה שצמיחה מסיווית במכירות ציוד אופטי וציוד לרשתות יביא רווח תפעולי ברבעון הראשון של 105 מיליון דולר. בעקבות ההודעה יורדות מניות החברה ב-2.5%. יצרנית ציוד התקשורת מרקוני יורדת ב-0.7%.
lt/pgt

ltpgt
יאהו, חברת האינטרנט הגדולה, קיצצה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון הנוכחי (בפעם השנייה מתחילת השנה) ובנוסף הודיעה על פרישתו של המנכ"ל, טים קוגל. מניות החברה צוללות ב-15% בפרנקפורט וגוררות עימן את מניות האינטרנט ליום שכולו אדום.
lt/pgt

ltpgt
טרה נטוורקס נכנעת למגמה השלילית ומאבדת 5%, וונאדו יורדת ב-1.4% וטי אונליין רושמת ירידה של 1.6%.
lt/pgt

ltpgt
בריטיש טלקום הודיעה כי בכוונתה למכור את החזקותיה (18%) בחברת הטלקום מסינגפור, סטאר הוב ולהשתמש בהכנסות מהמכירה לכיסוי מעט מחובותיה שהאמירו לאחר שרכשה מספר רשיונות הפעלה ל-3G באירופה. מניות החברה עולות ב-0.9%עלייה של 2.7% נרשמת במניות וודאפון, חברת הסלולר הגדולה בעולם, לאחר שבמצגת למשקיעים, מנכ"ל החברה, כריס גנט, העריך כי השקת שירותי ה-G3 וטכנולוגיית ה-GPRS (אינטרנט סלולרי) יהיו בהתאם ללוחות הזמנים שפירסמה החברה לפני שנה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully