וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון: אנו מעוניינים בשותפויות נוספות עם קמעונאיות מסורתיות

8.3.2001 / 13:34

סמנכ"ל הכספים בכנס של מריל לינץ' סירב להתייחס לשמועות אודות עסקה עם וול מארט; חיזק את התחזיות ל-2001

יהודה שויצר
ltpgt
לא על האינטרנט לבדו. קמעונאית האינטרנט הגדולה, אמזון , מודעת לסכנות הכרוכות בהתבססות על שוק הקניות ברשת כמקור הכנסה יחיד ומודיעה כי היא פתוחה לשותפויות נוספות עם חברות קמעונאיות מסורתיות, בדומה לעסקה שעשתה עם טויס אר אס. "אנו מוכנים לדבר עם כל אחד", אמר וורן ג'ונסון, סמנכ"ל הכספים של החברה.
lt/pgt

ltpgt
בוועידת האינטרנט של מריל לינץ' ציין ג'ונסון כי אמזון יכולה להוות נכס אטרקטיווי לחברות אחרות "יש בידינו נכס שקשה מאוד לחקות אותו", אמר סמנכ"ל הכספים. ג'ונסון סירב להגיב לידיעות אודות גישושים בין וול מארט לאמזון במטרה להגיע לשותפות. "הוול סטריט ג'ורנל" דיווח השבוע כי לעת עתה הופסקו השיחות בין הצדדים אך ההסכם קרוב.
lt/pgt

ltpgt
בניגוד ליאהו , אמזון עומדת מאחורי תחזיות ההכנסות לשנת 2001, שפרסמה לפני מספר חודשים. כך שעל פי הערכות אלה הכנסותיה של החברה יהיו כ-3.44 מיליארד דולר בשנת 2001.
lt/pgt

ltpgt
"בהתאם למצב השוק אנו צופים צמיחה חלשה במחצית השנה הראשונה, במיוחד במכירות הספרים, המוסיקה והסרטים", אמר ג'ונסון, והדגיש כי ההאטה הנוכחית כבר גלומה בתחזיות שנתנה החברה מבעוד מועד.
lt/pgt

ltpgt
ג'ונסון ציין כי תחול צמיחה גבוהה במיוחד במכירות ענף מוצרי האלקטרוניקה, והדגיש כי הצמיחה במכירות בענף זה תוכפל בשנת 2001.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully