וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין מבקש לעכב את ההחלטות בעניין מתן רשיון תקשורת לכבלים

8.3.2001 / 8:05

זאת, עד שילמד את הנושא; תיקון החוק היה אמור להתקבל עד סוף מאי

הארץ
ltpgt
lt/bgtצבי זרחיהltbgt
שר התקשורת החדש, ראובן ריבלין, מבקש לעכב ביצוע החלטות בוועדת הכלכלה בעניין התיקון לחוק הבזק (תיקון 24), שהוגש על ידי שר התקשורת הקודם, בנימין בן אליעזר, ונדון כעת בוועדה לקראת הצבעה בקריאה שנייה ושלישית. התיקון נועד לפתוח את ענף התקשורת לתחרות.
lt/pgt

ltpgt
ל"הארץ" נודע כי ריבלין פנה אתמול בעניין זה ליו"ר הוועדה, ח"כ אברהם פורז (שינוי). ביום שני אמורה הוועדה לקיים דיון בעניין הבעלויות הצולבות. תיקון החוק נועד לאפשר לשר התקשורת להמיר את זכיונות הכבלים ברשיון תקשורת קבוע, שיאפשר להם לספק שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.
lt/pgt

ltpgt
מקורות בכנסת העריכו אתמול כי בעקבות פנייתו של ריבלין, לא מן הנמנע כי סיום חקיקת החוק - המיועד לסוף מאי 2001 - יידחה. עוד נמסר כי לא מן הנמנע שריבלין "יטביע את חותמו" על הצעת החוק, וישנה חלק מהסעיפים שהוצעו על ידי קודמו.
lt/pgt

ltpgt
ריבלין אמר כי הוא מצדד בהנהגת תחרות, ואולם הוא מבקש ללמוד לעומק את הצעת החוק ואת השלכותיה, לפני שזו תקודם על ידי ועדת הכלכלה. הוא ציין כי "באופן עקרוני, תחרות יכולה להביא לירידת מחירים, וגם למצב שבו השוק קורס או רמת השירות מידרדרת".
lt/pgt

ltpgt
הוא הוסיף כי יש לבחון גם את הכנסת הפרסומות לערוצי השידור השונים, ואת התחרות ביניהם. הוא חושש כי פתיחת תחרות בשידור תביא לירידת מחירים, שתוביל לירידה ברמה.
ריבלין אמר כי הוא מתכוון ללמוד היטב את תחומי התקשורת השונים לפני שיקבל החלטות. ריבלין: "עד היום הכרתי את ענף התקשורת כצרכן. כעת אקבל כל החלטה לאחר מחשבה תחילה".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully