וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תדביק תשקיע 1.8 מיליון דולר בסטארט אפים בתחום אריזות חכמות ואבטחת מוצרים

8.3.2001 / 15:35

ההשקעה מהווה כ-12% משוויה של תדביק בבורסה; רווחי החברה ב-2000 הסתכמו ב-584 א' ש' בלבד

גולן פרידנפלד
ltpgt
חברת תדביק הודיעה כי היא תשקיע סכום של 1.8 מיליון דולר בחברות סטארט אפ, המפתחות טכנולוגיות מתקדמות בתחום האריזות החכמות ובתחום אבטחת מוצרים מפני זיופים וחיקויים.
lt/pgt

ltpgt
סכום זה הוא מהותי לחברה ומהווה כ-12% משווי השוק שלה, שנאמד ב-14.2 מיליון דולר. רווחי תדביק בשנת 2000 הסתכמו ב-584 אלף שקל בלבד, ומכירותיה גדלו בשיעור של כ-69% והסתכמו בכ-226 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה צמח ב-32% והסתכם ב-8.8 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
מתוך הסכום המיועד להשקעה, חצי מיליון דולר יושקעו בחברת Power Paper שפיתחה סוללה דקה וגמישה המיוצרת בהדפסה וידידותית לסביבה, ויקנו לתדביק 1.25% ממניות החברה.
lt/pgt

ltpgt
סכום נוסף בסך של כ-700 אלף דולר יושקע בחברת L.I.T, שפיתחה טכנולוגיה חדשה לייצור מדבקות המיועדות למנוע זיוף מוצרים ומסמכים על ידי הטבעת דמות נסתרת המתגלית רק בהסתכלות דרך פילטר מיוחד. השקעה זו תקנה לחברה 8% מהון המניות של החברה.
lt/pgt

ltpgt
תדביק, הנסחרת בבורסת תל אביב, והנשלטת על ידי אילן דרורי ואלרן השקעות , כוללת ארבע חברות מאוחדות: תדביק פק, אשר עוסקת בהדפסה על יריעות חד שכבתיות ורב שכבתיות בגלילים בשיטת דפוס אופסט רוטטיווי, המהווה חידוש טכנולוגי בתחום; לוגוטק, העוסקת בייצור ושיווק מדבקות באיכות גבוהה לשוק האמריקאי ובשיווק מכונות הדבקה המיוצרות בישראל; תדביק נכסים, המרכזת את נכסי הנדל"ן של הקבוצה; וצ.ל.פ תעשיות, חברה בשליטת חברה מאוחדת, העוסקת בייצור והדפסת אריזות מתוחכמות מיריעות רב שכבתיות מודפסות בהדפסת שקע או פלקסו.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully