וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס השלימה פרישה של שירות הודעות עם הפעלה קולית למפעילה הסלולרית האיטלקית Blu

8.3.2001 / 16:50

השירות של קומברס מאפשר הפעלה קולית מלאה; בסלומון סמית ברני מעריכים כי קומברס עשויה לעקוף את התחזיות לרבעון, ממש כפי שעשתה ב-26 הרבעונים האחרונים

גתית פנקס
ltpgt
חברת קומברס , המתמחה במערכות תוכנה וחומרה לשירותי מולטימדיה ברשתות תקשורת, הודיעה היום כי השלימה פרישה רחבת היקף של שירות להעברת הודעות בהפעלה קולית עבור המפעילה הסלולרית האיטלקית בלו (Blu S.p.A).
lt/pgt

ltpgt
Blu, המפעילה הסלולרית הרביעית בגודלה באיטליה, יכולה כעת להציע למנוייה שירות הודעות הכולל מענה קולי ושליטה בדואר הקולי שלהם באמצעות פקודות קול פשוטות. למעשה, המשתמשים יכולים להקשיב, לענות ולמחוק הודעות כאילו השתמשו במקשי הטלפון הרגילים.
ltbgt
הכל באמצעות הקול
lt/bgt
הפיתרון הותאם במיוחד עבור משתמשיה של Blu, ולצורך כך קומברס ערכה מחקר ובו דוגמאות של דפוסי דיבור מגוונים נאספו מאזורים שונים באיטליה. על סמך מידע זה, פיתחה החברה פיתרון מבוסס קול שאינו תלוי בזיהוי קולו הספציפי של הדובר.
lt/pgt

ltpgt
ב-Blu הסבירו כי כגורם חדש בשוק הסלולרי האיטלקי, שנחשב לצפוף יחסית, קומברס סייעה להם להשיג יתרונות תחרותיים. מנכ"ל קומברס, זאבי ברגמן, הביע אף הוא שביעות מהעובדה ש-Blu בחרה עבור מנוייה את המערכת של קומברס להעברת הודעות על ידי הפעלה קולית.
lt/pgt

ltpgt
ברגמן הוסיף כי Blu היא אחת מהמפעילות הסלולריות הראשונות שמספקת שירותים מופעלי קול בפרישה רחבת היקף, דבר הממצב את את קומברס כמובילה באספקת פתרון כולל (Turnkey) לשירותי הודעות בהפעלה קולית.
ltbgt
סלומון סמית ברני: קומברס עשויה לעקוף את תחזיותינו, הרבעון ה-27 ברציפות
lt/bgt
ב-13 במארס, יום שלישי הבא, תפרסם קומברס את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2000 ולשנה כולה. בהמלצה שפרסם אמש האנליסט ויקטור הלפרט, מבית ההשקעות סלומון סמית ברני, הוא מעריך כי קומברס עשויה אף לעקוף את תחזיותיו.
lt/pgt

ltpgt
בבית ההשקעות צופים כי החברה תדווח על הכנסות של 330 מיליון דולר ל-2000 כולה ועל רווח של 39 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2000. את הצמיחה החזקה ביותר - כך סלומון סמית ברני - תחווה החברה מכיוון הכנסותיה משירותים לחברות סלולר. הם אף מציינים כי שירותי ה-SMS של קומברס מתגלות כאפליקציה חיונית ("Killer App") עבור שירותי ערך מוסף לתקשורת הדור הבא.
lt/pgt

ltpgt
מתוך ההכנסות של 330 מיליון דולר הצפויות לחברה ברבעון הרביעי, האנליסטים מעריכים שקומברס אינפוסיס תתרום 38 מיליון דולר. קומברס אינפוסיס מספקת מערכות הקלטה דיגיטליות למולטימדיה, מערכות תיעוד לניטור איכות עבור מרכזי שירות, מוסדות פיננסיים ורשויות לאכיפת חוק. בנוסף, גם ההכנסות של החברה מכיוון הגייטוויס לרשתות סלולר מצליחות לצמוח.
lt/pgt

ltpgt
אם אומנם תצליח החברה לעקוף את תחזיות האנליסטים גם הפעם, הרי שהיא תעקוף את תחזיות האנליסטים זה הרבעון ה-27 במספר. בשנת 2001 החברה תרשום, להערכת סלומון סמית ברני, הכנסות של 1.2 מיליארד דולר ורווח של 1.46 דולר למניה. בבית ההשקעות מותירים למניה המלצת "תשואת יתר" בסיכון בינוני, ומחיר יעד של 120 דולר למניה - 43% מעל למחיר הפתיחה של המניה היום.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully