וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביטוח ההולנדית Aegon תרכוש את יחידת השיווק הישיר של של הקמעונאית האמריקאית J.C. Penney

8.3.2001 / 18:54

שווי העסקה, שהמימון שלה יתבצע באמצעות הנפקת מניות, יגיע ל-1.3 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות
ltpgt
חברת הביטוח Aegon הודיעה היום כי תרכוש את יחידת השיווק הישיר של הקמעונאית האמריקאית J.C. Penney תמורת 1.3 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
חברת הביטוח ההולנדית מסרה כי בעקבות מיזוג היחידה של J.C. Penney בחברות של Aegon USA, תהפוך החטיבה האמריקאית של Aegon לשירות השיווק הישיר של ביטוח חיים וביטוח רפואי משלים הגדול ביותר בארה"ב.
lt/pgt

ltpgt
חתימת העסקה צפויה ברבעון השני של השנה, ומימון העסקה יתבצע באמצעות הנפקת מניות. Aegon מסרה כי העסקה תגדיל את הרווח למניה של החברה כבר השנה, אם כי העלייה ברווחים השנה תהיה קטנה.
lt/pgt

ltpgt
Aegon דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לשנת 2000. הרווח הנקי של החברה בשנה שעברה הגיע ל-1.93 מיליארד דולר או רווח של 1.57 יורו למניה, לעומת רווח של 1.28 יורו למניה בשנה הקודמת. מכירות החברה רשמו עלייה קלה בשנת 2000 והגיעו ל-28.67 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
לעומת זאת, J.C. Penney דיווחה בשבוע שעבר על ירידה של 2.1% במכירות פברואר בהשוואה למכירות אותן חנויות בחודש המקביל בשנה הקודמת. בסוף חודש שעבר דיווחה הקמעונאית האמריקאית על הפסד ברבעון הרביעי של שנת 2000, אחרי הוצאות הקשורות לסגירת חנויות ומחיקה בגין מלאי.
lt/pgt

ltpgt
מספר הלקוחות של שירות השיווק הישיר של J.C. Penney מגיע לכ-12 מיליון, רובם בארה"ב ובקנדה. השירות דיווח על מכירות של 1.1 מיליארד דולר בשנה שעברה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully