וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"ל של ה"גרוזלם פוסט" מודה ב"אי דיוקים" בדיווחים לגבי תשלומים לבעל השליטה קונרד בלק

סוכנויות הידיעות

16.11.2003 / 7:51

הולינג'ר אינטרנשיונל הודיעה כי היא נאלצת לדחות את פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון; בלק ושותפיו בחברת רוולסטון קיבלו 73.7 מיליון דולר על הסכמתם לא להתחרות בקונה של העיתונים הקנדיים של הולינג'ר



הולינג'ר אינטרנשיונל - המוציאה לאור של ה"ג'רוזלם פוסט", ה"שיקגו סאן-טיימס" וה"דיילי טלגרף" הבריטי - הודיעה שלשום כי ועדה מיוחדת שמינתה ההנהלה גילתה "אי דיוקים" במסמכים שהוגשו לרשויות בעניין תשלומים לבעל השליטה, קונרד בלק, ושותפיו. הולינג'ר אינטרנשיונל היא חברה בת של הולינג'ר הקנדית, חברה בורסאית שבה שולט בלק באמצעות רוולסטון.



עקב גילוי אי הדיוקים, הודיעה הולינג'ר כי היא נאלצת לדחות את פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר. כמה משקיעים מוסדיים חושדים כי הנהלת הולינג'ר הוליכה שולל את בעלי המניות.



הקבוצה אמרה כי האי דיוקים קשורים בסכומים, באישורים ובמטרות התשלומים לבלק, שחלקם תוארו בעבר כ"תשלומי אי תחרות". בלק ושלושת שותפיו בחברת רוולסטון שבשליטתו קיבלו ב-2000 וב-73.7 2001 מיליון דולר על הסכמתם לא להתחרות בקונה של העיתונים הקנדיים של הולינג'ר. העיתונים בקנדה נמכרו ב-2.1 מיליארד דולר לקנווסט גלובל קומיוניקיישנס ב-2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully