וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצץ המו"מ בין סלקום לאופק; מחר - סיכוי אחרון להגיע לפשרה בשיחות

9.3.2001 / 20:49

באופק לא קיבלו את תנאי סלקום למיזוג; אופק: "אין סיכוי גבוה להגיע לפשרה"

גיא הדס
ltpgt
המו"מ שהתנהל בין סלקום לאופק בימים האחרונים לגבי פעילות משותפת בשוק הפנים ארצי התפוצץ אמש. באופק לא קיבלו מספר תנאים למיזוג שהציבו בעלי המניות של חברת הסלולר הגדולה בישראל. אחת הסוגיות המרכזיות שלא נפתרו היתה חלוקת השליטה בחברה.
lt/pgt

ltpgt
שיחות נוספות יתנהלו מחר בניסיון למצוא פשרה של הרגע האחרון, אולם באופק לא רואים סיכוי גבוה להצלחתן.
lt/pgt

ltpgt
באופק טוענים כי הפער בין שתי הקבוצות גדול מכדי גישור, ובשלב זה לא נראה כי יתרחש המיזוג עם סלקום. עוד מוסיפים באופק, כי בסופו של דבר תמצא החברה שותפה למיזוג, גם אם לא תהיה זו סלקום. "יש מספיק כלות בשוק", אמר בכיר בחברה.
lt/pgt

ltpgt
השיחות בין שתי החברות מתנהלות כבר כמה חודשים, אולם בשבוע האחרון נכנסו השתיים לפעילות נמרצת, שכן משרד התקשורת דרש להודיעו אם בכוונתן להתמזג. במשרד התקשורת חששו כי אם סלקום ואופק ייגשו בנפרד למכרז תדרי ה-LMDS ורק לאחריו יחליטו על מיזוג - הן יוכלו בצורה זו לחסום מתחרות פוטנציאליות.
lt/pgt

ltpgt
התאריך האחרון להודעה למשרד התקשורת באם יש בכוונת החברות להתמזג היה אמור להיות יום ד' האחרון, אולם השתיים לא הגיעו לסיכום וביקשו ארכה. משרד התקשורת אישר לדחות את תאריך הגשת ההחלטה עד ליום א' הקרוב בבוקר. אולם עתה נראה שגם תוספת הזמן לא סייעה לחברות, לפחות בינתיים, להגיע למכנה משותף.
lt/pgt

ltpgt
דוברת סלקום סירבה להגיב על הנאמר, אולם גורמים בחברה מקווים שבכל זאת יגיעו שתי החברות לסיכום המיזוג מחר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully