וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו חם לצרכן: בזק מפעילה את שירותי תא קולי ועקוב אחרי ללא היתר כדין

9.3.2001 / 15:11

כך טוענת העמותה בבקשה שהוגשה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב, במסגרת תביעה ייצוגית על סך 900 מיליון שקל

הארץ
ltpgt
lt/bgtבן-ציון ציטריןltbgt
עמותת קו חם לצרכן טוענת בבקשה שהוגשה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי חברת בזק מפעילה את שירותי תא קולי, תא קולי פלוס ועקוב אחרי, ללא היתר כדין; העמותה החיפאית מבקשת מבית המשפט, באמצעות עו"ד ארנון גרפי, להורות לבזק להמציא לה באופן מיידי את אישור משרד התקשורת להפעלת שירותים אלה.
lt/pgt

ltpgt
הבקשה הוגשה במסגרת תביעה ייצוגית על סך 900 מיליון שקל, שהגישו העמותה ותובעים נוספים באמצעות עו"ד גרפי בשנה שעברה. לטענת התובעים, מכתב התשובה שהוגש לתביעה הייצוגית עולה כי לא נתקבל אישור כדין להפעלת השירותים, כנדרש ממשרד התקשורת. אם הנחה זו נכונה, הרי שבזק מספקת יותר מחמש שנים שירותים וגובה בגינם מאות מיליוני שקלים, וכל זאת - ללא אישור כדין.
lt/pgt

ltpgt
בתגובתה הראשונה לתביעה טענה בזק כי התעריף ואופן הגבייה בהם מחויבים הצרכנים בגין שלושת השירותים, אושרו על ידי משרד התקשורת.
lt/pgt

ltpgt
לטענת עו"ד גרפי, מעיון במסמכים שצירפה בזק לתיק, עולה כי לא צורף כל אישור, כפי שמתיימרת בזק לטעון, אלא מכתב של בזק למשרד התקשורת, ומכתב נגדי המציג בפני בזק תנאים למתן אישור עתידי, אם תעמוד החברה בתנאים. לטענת העמותה, היא פנתה לבזק כדי לקבל הסברים או את האישור המבוקש, ואולם התגובה שהתקבלה אינה עונה על המבוקש.
עדיין לא נמסרה תגובת בזק לבקשה (בש"א 6657/01).
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully