וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט: למרות אינטל, לא נשנה כרגע את התחזיות לרבעון

10.3.2001 / 12:24

עם זאת, החברה תהיה "ערנית" לכל שינוי, מאחר ו"אינה חסינה מפני האטה בכלכלה העולמית"; רוברטסון סטיבנס חותך את תחזית הרווח של מיקרוסופט ל-2001

רמי קפלן
ltpgt
מנהל הכספים של חברת מיקרוסופט , ג'ון קונורס, הודיע כי תחזיותיה של ענקית התוכנה לרבעון הראשון של 2001 נותרות כרגע על כנן, למרות אזהרת הרווח של אינטל . עם זאת, קונורס ציין כי מיקרוסופט תהיה "ערנית" לכל שינוי במצב.
lt/pgt

ltpgt
מאז האזהרה של אינטל התרוצצו בוול סטריט ספקולציות באשר ליכולתה של מיקרוסופט, שתחום עיסוקה קשור מאוד לאינטל, לעמוד בתחזיותיה לרבעון, ולא ליפול יחד עם קוביות הדומינו האחרות.
lt/pgt

ltpgt
כרגע, בהתאם לתדריך של החברה מה-18 בינואר, עומדות התחזיות, ע"פ רוב האנליסטים, על רווח של 43 סנט למניה ברבעון. "אנו לא משנים את הציפיות שהצבנו בינואר, אולם כפי שאמרנו באוקטובר, וחזרנו ואמרנו גם בינואר, אנו מוכרים מוצרים מסביב לעולם, ואיננו חסינים מפני ההאטה הכלכלית", אמר קונורס לרויטרס.
lt/pgt

ltpgt
בית ההשקעות רוברטסון סטיבנס חתך את תחזיותיו למיקרוסופט לשנת 2001, מרווח של 1.82 דולרים למניה לרווח של 1.77 דולרים בלבד. בדו"ח שהוציא, כמו גם בדו"ח שהוציא בית ההשקעות גולדמן סאקס, צויינו הקשיים של אינטל כנקודת חולשה עבור מיקרוסופט. גולדמן בחר להותיר כרגע את תחזיות החברה על כנן.
lt/pgt

ltpgt
מניית מיקרוסופט ירדה אתמול ב-4.3%, לנוכח ירידת השוק כולו ב-5.3% בעקבות אזהרת הרווח של אינטל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully