וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג בנד מצויה בהליך לגיוס 30 מ' ד'

10.3.2001 / 13:46

העסקות האחרונות בהיי-טק ובהון סיכון הישראליים

שירות TheMarker.com
ltpgt
ltigtltbgtltfont color=redgt
9 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
D&A: הסטארט אפ הישראלי BigBand, המייצר נתבי מולטימדיה לרשתות כבלים, מצוי בהליך לגיוס 30 מ' ד'
lt/bgt
באוגוסט 2000 השלימה החברה גיוס של 30 מיליון דולר. קרן ההון סיכון האמריקאית Redpoint השקיעה במסגרת סיבוב זה 17 מיליון דולר; קרן Pilot House Ventures השקיעה 5 מיליון דולר; וקרנות אוורגרין וסידר השקיעו 2 מיליון דולר כל אחת.
lt/pgt

ltpgt
בנובמבר 2000 הציגה BigBand, המייצרת נתבי מולטימדיה לרשתות כבלים, את מוצריה, והדגימה את פעולתם, בין היתר באמצעות אפליקציות של מיקרוסופט.
ltigtltbgtltfont color=redgt
8 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
חברת הסטארט אפ קולדון מפטרת שליש מעובדיה
lt/bgt
חברת הסטארט אפ, המתמחה בבסיסי נתונים מקוונים על תעשיית ההיי-טק, פיטרה 11 מבין 35 עובדיה. הדבר בוצע כחלק מתהליך ארגון מחדש, שלדברי החברה תוכנן זמן רב מראש.
ltbgt
מייסד טריידיום הקים סטארט-אפ חדש
lt/bgt
ד"ר צבי שרייבר עזב את החברה והקים חברת סטארט-אפ חדשה בשם יוניקום (Unicom), המפתחת טכנולוגיה לניהול מידע ולמיזוגו בתוך ארגונים וביניהם.
lt/pgt

ltpgt
שרייבר, יזם וד"ר למדעי המחשב, פרש מטריידיום כשנה לאחר שמכר אותה לחברת ורטיקל-נט, בעסקת מניות בהיקף של 474 מיליון דולר, שבה נהפכה טריידיום לחטיבת התוכנה של ורטיקל-נט. המכירה הושלמה במארס 2000, עוד לפני המפולת במניות האינטרנט. מאז התכווץ שווי העסקה ביותר מ-90%, והגיע להיקף של פחות מ-20 מיליון דולר.
ltbgt
די פארם, קוואנטומיקס ומיינסנס מנסות לגייס הון
lt/bgt
די פארם, מנסה במשך כמה חודשים להשלים גיוס של 30 מיליון דולר. החברה, ששקלה לצאת להנפקה ציבורית בסוף 2001, הבהירה השבוע שההנפקה תתבצע בתוך שנה שנתיים.
lt/pgt

ltpgt
גם חברת קוואנטומיקס, המחזיקה בטכנולוגיה לקבלת מולקולות זעירות ומנסה לבצע גיוס פרטי ראשוני, מתקשה זה חודשים מספר להשלים גיוס לפי שווי של כמה מיליוני דולרים.
lt/pgt

ltpgt
חברות נוספות המחפשות משקיעים הן מיינסנס, הפועלת בתחום הדיאגנוסטיקה למחלות פסיכיאטריות, וגלייקו דאטה, הבוחנת הליכי ריפוי על בסיס סוכרים.
ltigtltbgtltfont color=redgt
7 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
קרן ההון סיכון האמריקאית סקויה קפיטל השלימה גיוס של 150 מ' ד' לקרן ישראלית חדשה
lt/bgt
מדובר בהמשך לפעילות הקרן בישראל, שהתקיימה עד היום במסגרת סקויה סיד, שפעלה תחת ניהולו של חיים סדגר והיתה משותפת לקרן סקויה קפיטל וליצרנית ציוד התקשורת האמריקאית סיסקו .
ltigtltbgtltfont color=redgt
6 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
חברת Scopus תספק פלטפורמות שידור וידאו ל-PCTV
המקסיקאית בהיקף של 4 מ' ד'
lt/bgt
במסגרת העסקה, סקופוס תספק יותר מ-4,000 מקלטים דיגיטליים מקצועיים (IRD) למפעילים במקסיקו ובמרכז אמריקה.
lt/pgt

ltpgt
עובדיה כהן, סמנכ"ל השיווק של סקופוס, אמר כי פלטפורמות התקשורת של סקופוס יאפשרו ל-PCTV המקסיקאית להפיץ שידורים דיגיטליים בעלי תכנים משולבים ברחבי מקסיקו. המערכת החדשה של סקופוס תחליף מערכת קיימת של ספק אחר, ותאפשר ל-PCTV יכולת שידור משופרת.
lt/pgt

ltpgt
לאחרונה השלימה Scopus גיוס בהיקף של 17 מיליון דולר, מוורטקס, פולריס, פורמולה ונצ'רס, ואחרים.
ltbgt
רדגארד קיבלה הלוואת גישור של 6.2 מ' ד' מבעלי מניות קיימים; מקווה להשלים סבב גיוס בחודשים הקרובים
lt/bgt
הלוואת גישור היא על חשבון סבב הגיוס הבא של החברה, אותו היא מקווה להשלים בחודשים הקרובים.
lt/pgt

ltpgt
בסבב הגיוס הקרוב מקווה החברה להכניס גם משקיעים חדשים, בהם גם אולי משקיעים אסטרטגיים. בעלי המניות הקיימים שלה כוללים בין היתר את קרנות ההון סיכון HarbourVest Partners האמריקאית, סטאר הישראלית, ג'פקו ו-NIF היפאניות, CDIB - הבנק לפיתוח התעשייה בטייוואן, אוורגרין, תמר טכנולוגיות, שרם פודים קלנר 422014-MRQ והאחים זהר ויהודה זיסאפל.
ltigtltbgtltfont color=redgt
5 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
אקזקט זכתה בפרויקט הבילינג של רשת הדור ה-3 של בריטיש טלקום
lt/bgt
חברת אקזקט (XACCT) , המפתחת טכנולוגיות לחיוב עבור רשתות תקשורת, הודיעה על חתימת הסכם עם MANX, חברה בת בבעלות מלאה של בריטיש טלקום, להקמת מערך חיוב עבור רשת סלולרית בטכנולוגיית הדור השלישי. היקף ממוצע של פרוייקט של אקזקט מגיע ב-1.2 מיליון דולר.
ltbgt
הסטארט אפ Way2call חתם על הסכם שת"פ עם דלתא 3
lt/bgt
במסגרת ההסכם ישווקו מוצרי Way2call כחלק מתוכנית iConnectHere Weblink. התקשרות זו מציעה חבילת פתרונות VoIP המאפשרת ביצוע שיחות מחשב למחשב ומחשב לטלפון באיכות גבוהה. כחלק מהסכם זה, חברת Way2call תשתתף בחלוקת הרווחים על כל שיחת אינטרנט המתבצעת באמצעות מוצריה דרך התוכנה של דלתא 3.
ltbgt
הסטארט אפ שונרא תובע 2 מיליון שקל ממשקיעים שעיכבו השקעה בחברה
lt/bgt
חברת הסטארט אפ, העוסקת בפיתוח תוכנה המדמה רשתות מחשבים, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה כנגד חברת טריפון (TREEFON) וחברת ההשקעות בראבו (BRAVO INVESTMENTS), בגין נזקים שנגרמו לה עקב ביטול השקעתן המתוכננת של החברות בשונרא.
lt/pgt

ltpgt
תביעה זו הוגשה כתביעה שכנגד, לאחר שטריפון הגישה לבית משפט תביעה לאכוף את הסכם העקרונות שנחתם בינה לבין שונרא בשנה שעברה, לפיו תשקיע בראבו בשונרא 1 מיליון דולר תמורת 10% ממניותיה.
ltigtltbgtltfont color=redgt
4 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
חברת הביוטכנולוגיה פרוטאולוג'יקס השלימה גיוס הון שני בהיקף של 14 מ' ד'
lt/bgt
את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון קונקורד ונצ'רס, עם השקעה של 9 מיליון דולר, והשתתפו בו גם קרן אלכס בראון מארה"ב וקרן גיזה הישראלית, שהשקיעה בפרוטאולוג'יקס גם במסגרת הגיוס הקודם שלה.
lt/pgt

ltpgt
פרוטאולוג'יקס עוסקת בגילוי תרופות ומטרות על בסיס טכנולוגיית מיצוי, הפרדה

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully