וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הנקי של נכסי אזורים הצטמק למיליון שקל ברבעון הרביעי של השנה

11.3.2001 / 9:12

בשנה כולה הסתכם הרווח הנקי ב-57 מיליון שקל, שנבע בעיקר מרווח גדול שרשמה החברה ממכירת 49% ממניות משכנות כלל

שלומי גולובינסקי
ltpgt
רווחי הון גדולים ממכירת 49% ממניות מרכזי הדיור המוגן משכנות כלל סידרו לנכסי אזורים , מקבוצת אזורים את הדו"חות הכספיים של שנת 2000. נכסי אזורים סיימה את השנה החולפת עם רווח נקי של 57.4 מיליון שקל, גידול של 250% ביחס לרווח הנקי שנרשם ב-1999 והסתכם ב-21 מיליון שקל. עם זאת, הרווח הנקי ברבעון הרביעי של השנה הצטמק למיליון שקל בלבד, לעומת רווח של 5.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.
lt/pgt

ltpgt
נכסי אזורים רשמה ברבעון השלישי של השנה רווח הון של 49 מיליון שקל כתוצאה ממכירת כמחצית ממניות משכנות כלל לחברת הנדל"ן המניב גזית גלוב . בנכסי אזורים מציינים כי המכירה תאפשר למשכנות כלל להרחיב את הפעילות בתחום מרכזי הדיור לאוכלוסייה בוגרת.
lt/pgt

ltpgt
הכנסות נכסי אזורים ברבעון האחרון של שנת 2000 הסתכמו ב-23 מיליון שקל, בדומה להכנסות שנרשמו ברבעון המקביל, וירידה מרמת ההכנסות שנרשמה ברבעון השלישי של השנה. את השנה כולה מסיימת נכסי אזורים עם הכנסות של 95 מיליון שקל, צמיחה של 23% ביחס להכנסות שנרשמו בתקופה המקבילה.
lt/pgt

ltpgt
במהלך הרבעון הרביעי של השנה החלה נכסי אזורים לבנות בניין משרדים בשטח של 5,000 מ"ר בכרמיאל, בצמוד לפרויקט המסחרי כרמיאל סנטר. את הפרויקט בונה נכסי אזורים בשיתוף פעולה עם חברת איטונג, כשחלקה בפרויקט עומד על 25%. כמו כן, החלה נכסי אזורים במהלך הרבעון הרביעי לקדם תוכנית להקמת מלון בן 90 חדרים ומרכז מסחרי במתחם בית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
lt/pgt

ltpgt
מלבד זאת, מעורבת נכסי אזורים בבניית פארק אזורים בפתח תקוה. ברבעון הראשון של השנה הסתיים איכלוסו של הבניין הראשון בפארק. הבניין השני, המושכר במלואו לאינטל, מתאכלס בימים אלה. בנייתם של שני הביניינם הנוספים בפרויקט אמורה להסתיים בסוף הרבעון השלישי של השנה. בניינים אלה אמורים להיות מושכרים לחברת IBM ולכרומטיס.
lt/pgt

ltpgt
בסוף חודש פברואר רכשה נכסי אזורים, באמצעות חברה בת זרה, 34% ממניות חברה קפריסאית בתמורה לכ-30 מיליון שקל. החברה הקפריסאית היא בעלת קרקע בעיר ניקוסיה, ובכוונתה להקים על חלק מהמתחם שבבעלותה קניון. על פי הסכם הרכישה, היתה אמורה החברה הקפריסאית להנפיק את מניותיה בבורסה של קפריסין עד לסוף הרבעון הראשון של 2001. אם לא תצליח החברה הקפריסאית לבצע את ההנפקה, תוכל נכסי אזורים למכור בחזרה את המניות למוכר, בתמורה לסכום המקורי ששילמה, בתוספת ריבית של 8% לשנה.
lt/pgt

ltpgt
בחודשים האחרונים החלה קבוצת גנדן של נוחי דנקנר לגלות עניין בחברה, והיא החלה באיסוף מאסיווי של מניות החברה. נכון להיום מחזיקה גנדן בכ-20.5% ממניות החברה שנסחרת לפי שווי של 352 מיליון שקל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully