וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורגן סטנלי שוקל פיטורי עובדים כדי לקצץ הוצאות

8.3.2001 / 23:18

"CNNfn" דיווח כי הבנק הורה למנהלים להתכונן לאפשרות שיפוטרו 10% מ-62 אלף עובדיו

דפנה מאור
ltpgt
בנק ההשקעות מורגן סטנלי הודיע כי הוא עשוי לפטר עובדים במטרה לקצץ הוצאות לנוכח החולשה בשוקי ההון. לפי דיווח של רשת "CNNfn", אמר מקור בחברה כי הבנק הורה למנהלים להיערך לאפשרות שיפוטרו 10%-7% מהעובדים.
lt/pgt

ltpgt
דוברת הבנק אמרה כי הוא בוחן אפשרויות פיטורים נוכח מצב השוק. מורגן סטנלי מעסיק 62 אלף עובדים, והוא בנק ההשקעות הגדול ביותר בארה"ב לפי שווי שוק. לעת עתה לא ידוע מהו היקף הקיצוצים בפועל.
lt/pgt

ltpgt
בשבוע החולף הודיעו שני בנקי השקעות אחרים בוול סטריט על כוונתם לקצץ משרות ועלויות. גולדמן סאקס (סימול GS) הודיע בשבוע שעבר כי יקצץ 5% מאנשי זרוע בנק ההשקעות כחלק מתוכנית התייעלות שנתית. בר סטרנס הודיע ביום שלישי כי יקצץ 400 עובדים לנוכח הזמנים הקשים, וכי תוצאותיו לרבעון יהיו נמוכות מהתחזיות.
lt/pgt

ltpgt
סיטיגרופ, קבוצת הפיננסים הגדולה בעולם, הודיעה על קיצוץ של עד 2 מיליארד דולר בהשקעות והוצאות. בסה"כ פוטרו כ-10,000 עובדים במגזר בחודשים האחרונים בארה"ב.
lt/pgt

ltpgt
שנת 2000 היתה רעה לעסקי בנקי ההשקעות. נפילת השוק החל מהרבעון השני הבריחה משקיעים רבים, וההשקעות עצמן גרמו לחלק מהבנקים לרשום ירידה בהכנסות ואפילו לא לעמוד בתחזיות: מורגן סטנלי דיווח על ירידה של כ-26% ברווחי הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2000 לעומת הרבעון המקביל. לגולדמן סאקס היה רבעון טוב יותר, אולם ההכנסות נפלו ב-10%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully