וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשונל סמיקונדקטור הוציאה אזהרת רווח; דיווחה על נפילה של 88% ברווח הנקי

8.3.2001 / 21:12

החולשה בשוק המוליכים למחצה פגעה בחברה; הרווח מעל התחזיות המתוקנות

דפנה מאור
ltpgt
יצרנית השבבים נשונל סמיקונדקטור (סימול NSM) דיווחה ביום חמישי על נפילה חדה ברווחי הרבעון השלישי של שנת הכספים (שהסתיים ב-25 בפברואר). החברה הזהירה כי רווחי הרבעון הקרוב ייפלו מתחזיות האנליסטים לנוכח החולשה בשוק המוליכים למחצה.
lt/pgt

ltpgt
נשונל סמיקונדקטור אמרה כי לפני הוצאות חד פעמיות רשמה רווח של 48.9 מיליון דולר, או 27 סנט למניה. היתה זו ירידה של 51% לעומת הרווח ברבעון המקביל. האנליסטים חזו רווח של 20 סנט למניה. הכנסות החברה נפלו ל-475.6 מיליון דולר, לעומת 548.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה.
lt/pgt

ltpgt
כולל הפרשה של 12.1 מיליון דולר לפני מס, רשמה נשונל רווח נקי של 39.2 מיליון דולר, או 21 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 327.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.
lt/pgt

ltpgt
ב-1 בפברואר אמרה נשונל כי קיצוצים ברכישות של לקוחותיה יובילו לירידה ברווח הרבעון עליו דיווחה ל-22-20 סנט למניה - לעומת תחזיות קודמות של 31 סנט למניה.
lt/pgt

ltpgt
עבור הרבעון הרביעי של שנת הכספים (המסתיימת בסוף מאי), צופה נשונל ירידה של עד 10% במכירות לעומת הרבעון השלישי, וירידה של כ-5% בשולי הרווח הגולמי. הרווח למניה צפוי להיות 5-3 סנט למניה. התחזיות הנוכחיות של האנליסטים צופות רווח של 23 סנט למניה.
lt/pgt

ltpgt
החולשה בביקוש למחשבים ומוצרים אלקטרוניים גבתה מחיר כבד מכל מגזר המוליכים למחצה בחודשים האחרונים.
lt/pgt

ltpgt
"למרות שראינו שיפור בהזמנות בחודש פברואר, אנחנו עדיין שומרים על תחזית זהירה", אמר בריאן האלה, מנכ"ל החברה. הזמנות מהחברה ירדו ב-30% לעומת הרבעון השני של שנת הכספים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully