וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפשיר תרשום רווח הון של 1.4 מיליון שקל ממימוש שני נכסי נדל"ן מניב ביישוב בית"ר

11.3.2001 / 10:40

מכירת הזכויות בשתי חנויות תתבצע בתמורה ל-2.55 מיליון שקל; לפני כחודשיים בצעה החברה עסקה נוספת במסגרת מכרה זכויות מקרקעין באור עקיבא בתמורה לכ-12.6 מיליון שקל

אלי דניאל
ltpgt
חברת ליפשיר הודיעה כי חתמה על הסכם למכירת זכויותיה בשתי חנויות ביישוב בית"ר בתמורה לכ-2.55 מיליון שקל. רווח ההון הצפוי לחברה כתוצאה מעסקה זו מסתכם בכ-1.4 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
יש לציין, כי לפני כחודשיים מכרה החברה מחצית מזכויותיה במקרקעין בשטח של כ-34 דונם, הנמצאים באזור התעשייה באור עקיבא, בתמורה לכ-12.6 מיליון שקל. עסקת המכר באור עקיבא אינה צפויה להניב לחברה רווח או הפסד משמעותי.
lt/pgt

ltpgt
ליפשיר עוסקת בבניית דירות למגורים ובקבלנות בניין כקבלן מבצע, בהשקעות בנדל"ן (בעיקר באזור ירושלים) ובמלונאות (בעלות באמצעות חברה בת במלון נירוונה בים המלח). החל משנת 1996 החברה מחזיקה במספר השקעות נדל"ן מניב באור עקיבא, עטרות ובית"ר.
lt/pgt

ltpgt
מניות ליפשיר נסחרות בתל אביב לפי שווי של כ-40.1 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של 2000 הסתכמו הכנסות החברה מפעילות מלונאית ומכירת מבנים והשכרתם בכ-61.7 מיליון שקל - גידול של כ-54% לעומת ההכנסות בתקופה המקבילה.
lt/pgt

ltpgt
בשורה התחתונה החברה הקטינה את הפסדיה בתשעת החודשים הראשונים של 2000, לעומת התקופה המקבילה, בכ-66% - ההפסדים בתקופה זו הסתכמו בכ-9.1 מיליון שקל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully