וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב: היענות חלקית להצעת הרכש לאג"ח של החברה הבת הקנדית, סנטרפאנד

11.3.2001 / 12:15

גזית גלוב תרכוש אג"חים משתי סדרות שונות של סנטרפאנד בעלות כוללת של כ-9.7 מיליון דולר

ליאור כגן
ltpgt
חברת הנדל"ן גזית גלוב זכתה להיענות חלקית להצעת הרכש אותה היא פירסמה לשתי סדרות איגרות חוב של החברה הבת, סנטרפאנד (68%), הנסחרות בבורסה של טורונטו, קנדה.
lt/pgt

ltpgt
הצעת הרכש הראשונה, לרכישת עד 70 מיליון דולר קנדי ע.נ. של איגרות חוב להמרה הנושאות ריבית שנתית של 7.875%, במחיר של 80 דולר קנדי לכל 100 דולר קנדי ע.נ, זכתה להיענות חלקית של כ-12 מיליון דולר קנדי ע.נ (כ-6.24 מיליון דולר). לאחר הרכישה תחזיק גזית גלוב ב-15.4% מהאג"ח הנמצאות במחזור.
lt/pgt

ltpgt
הצעת הרכש השניה, לרכישת עד 50 מיליון דולר קנדי ע.נ. של איגרות חוב להמרה הנושאות ריבית שנתית של 7%, זכתה להיענות חלקית של כ-7.5 מיליון דולר קנדי ע.נ (כ-3.5 מיליון דולר). לאחר הרכישה תחזיק גזית גלוב ב-14.6% מהאג"ח הנמצאות במחזור.
lt/pgt

ltpgt
אי לכך, תרכוש גזית גלוב (באמצעות חברה בת בבעלות מלאה, גזית 1997) את האג"ח הנ"ל בעלות כוללת של כ-9.7 מיליון דולר. זאת, לאחר שבחודש ינואר רכשה החברה איגרות חוב להמרה של סנטרפאנד בכ-14 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
גזית גלוב החליטה לפרסם את הצעת הרכש לאג"חים של סנטרפאנד, משום שלדברי החברה הן בעלות תשואה לפדיון מצוינת. בחברה אמרו עם פרסום הצעת הרכש, שייתכן שהחברה תמשיך לרכוש איגרות חוב להמרה של סנטרפאנד למטרות השקעה, וייתכן גם שהחברה תחליט למכור מקצת או את כל האחזקות באיגרות החוב במועד שימצא לנכון.
lt/pgt

ltpgt
גזית גלוב תציע מכוח הצעת הרכש לחברת אלוני חץ נכסים והשקעות לרכוש 2.625 מיליון דולר קנדי ע.נ ו-1.64 מיליון דולר קנדי ע.נ בהתאמה, משתי סדרות אגרות החוב במחירי הרכישה שלהן (עלות כוללת של כ-2 מיליון שקל). אלוני חץ מחזיקה כיום בכ-19.1% ממניות סנטרפאנד.
lt/pgt

ltpgt
גזית גלוב, בראשותו של המנכ"ל חיים כצמן, השלימה בחודש אוגוסט 2000 הליך של השתלטות עוינת על סנטרפאנד. גזית עוסקת בהשקעות נדל"ן ומתמחה ברכישה, פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים פתוחים, שרובם מעוגני סופרמרקטים, בצפון אמריקה. בבעלות החברה למעלה מ-110 מרכזים מסחריים, המשתרעים על שטח בנוי להשכרה בהיקף כולל של למעלה מ-1.35 מיליון מ"ר.
lt/pgt

ltpgt
הפעילות בצפון אמריקה מתבצעת באמצעות אקוויטי וואן (63.9%) שהינה REIT (חברה להשקעות בנדל"ן; באמצעות סנטרפאנד שהינה חברת נדל"ן מניב הנסחרת בבורסת טורונטו תחת הסמל CFE; ובאמצעות פירסט קפיטל (100%), חברה קנדית פרטית שבבעלותה 8 נכסים. כמו כן, החברה בעלת שליטה (50%) בחברת משכנות כלל המתמחה בתחום הדיור המוגן בישראל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully