וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מקדונלד'ס ישראל: מחזור המכירות של הרשת בישראל יגדל השנה ב-20% ונתח השוק שלה יגדל ל-50%

11.3.2001 / 12:13

בעקבות הוספת סניפים חדשים והגדלת המכירות בסניפים הקיימים; הרשת משיקה היום את מק רויאל החדש, הגדול ב-25% מהמוצר הרגיל

נורית שר
ltpgt
עמרי פדן, מנכ"ל רשת מקדונלד'ס בישראל, הודיע היום כי בשנת 2001 תגדיל הרשת את מחזור המכירות שלה בכ-20% והוא יסתכם ב-375 מיליון שקל. בשנה שעברה מחזור המכירות של הרשת הסתכם ב-310 מיליון שקל. פדן הוסיף כי הרשת תגדיל גם את נתח השוק שלה ב-3% ותחזיק 50% מהשוק.
lt/pgt

ltpgt
"למרות שיש גידול ניכר במכירות, הביטוי לכך מבחינת גידול בנתח השוק הוא קטן יותר, היות וגם המתחרות שלנו פעילות בשוק וגם הן הגדילו את נתח המכירות שלהן", הסביר פדן. מתחרותיה העיקריות של הרשת הן רשת בורגר ראנץ', המחזיקה בכ-27% מהשוק, ורשת בורגר קינג, המחזיקה בכ-23% מהשוק.
lt/pgt

ltpgt
פדן הסביר כי הגידול במכירות ובנתח השוק ינבעו הן מהוספת סניפים חדשים והן מהגדלת המכירות בסניפים הקיימים.
lt/pgt

ltpgt
רשת מקדונלד'ס תחל השבוע בשיווק מק רויאל על גחלים חדש, עם המבורגר הגדול ב-25% מהמוצר הרגיל. מנכ"ל הרשת מסר כי המנה החדשה גדולה יותר מהמוצרים הנמכרים בכל רשתות ההמבורגרים הגדולות, כולל רשת מקדונלד'ס העולמית עצמה. הבדיקה נעשתה ביחס לרשתות שהן לפחות 10% בגודלן ממקדונלד'ס העולמית. "בחרנו לצאת עם מוצר מוגדל כי ישראלים אוהבים שנותנים להם יותר עבור כספם", מסביר פדן.
lt/pgt

ltpgt
משרד הפרסום המלווה את הרשת הוא מקאן קשר בראל. פדן סירב למסור פרטים, אך מסר כי השקת המבורגר המוגדל תלווה בפעילות פרסומית כלשהי.
lt/pgt

ltpgt
רשת מקדונלד'ס מפעילה היום 85 מסעדות ועד סוף השנה צפויה לפתוח 15 מסעדות נוספות. פדן מחזיק 100% ממניות השליטה בחברה ו-51% ממניות ההון.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully