וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אוף אמריקה: מכירות הקופקסון ימשיכו לצמוח על חשבון האוונקס והבטסרון

11.3.2001 / 12:41

האנליסטים ג'פרי טרפל ודניאל סטו מותירים למניית טבע המלצת "קנייה חזקה" וקובעים לה מחיר יעד של 77 דולר, הגבוה ב-32% ממחיר המניה בנאסד"ק

אילן מוסנאים
ltpgt
בית ההשקעות האמריקאי בנק אוף אמריקה מותיר למניית טבע המלצת "קנייה חזקה" עם מחיר יעד של 77 דולר, הגבוה ב-32% ממחיר המניה בנאסד"ק.
lt/pgt

ltpgt
המגזין הרפואי "Pink Sheet" מדווח כי יצרני האוונקס של ביוג'ן והבטסרון של ארס סורונו (המתחרים בקופקסון של טבע בטיפול במחלת טרשת העצבים), ייאלצו לתקן את תוויות התרופות כך שיכללו אזהרות בנוגע לתופעות לוואי. תופעות אלו, שנובעות מחומר האינטרפרון עליו מבוססות התרופות, כוללות בעיות ניאו פסיכיאטריות ואוטואימוניות (בהן המערכת החיסונית תוקפת את גוף החולה).
lt/pgt

ltpgt
האנליסטים ג'פרי טרפל ודניאל סטו מעריכים כי הוספת האזהרות לא ישנו בהכרח את הרגלי רישום המרשמים של הרופאים, שהשתמשו בתרופות אלו תקופה ארוכה.
lt/pgt

ltpgt
עם זאת, לדבריהם, בהתחשב בכך שלקופקסון פחות תופעות לוואי, ולאור העובדה שטבע היא החברה היחידה עם נתונים ארוכי טווח על יעילות התרופה, ימשיך הקופקסון לנגוס בנתחי השוק של המתחרים.
lt/pgt

ltpgt
עוד מציינים האנליסטים כי טבע פירסמה לאחרונה נתונים של מחקר בירחון "Annals Of Neurology", שתאמו מחקרים קודמים, לפיהם הקופקסון מצמצם ב-33% את ההסתברות להישנות המחלה ומצמצם באופן משמעותי מספר של סוגים של ניוון שרירים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully