וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

‏משרדי הפרסום ממשיכים לצמצם: דורן תקשורת פיטרה 7 מעובדיה מתחום מודעות הדרושים

11.3.2001 / 12:58

בעל החברה, רענן רוגל, ל-TheMarker.com: "היינו צריכים להתאים עצמנו לנעשה בשוק, בעיקר לנוכח המצב בלוחות הדרושים"

עינב בן יהודה
ltpgt
דורן תקשורת, מחברות יחסי ציבור המובילות בתחום ההיי-טק, פיטרה לאחרונה 7 עובדים - 10% מתוך 70 עובדיה.
‏‎
‎‏בעלי החברה, רענן רוגל, אמר היום ל-TheMarker.com כי הפיטורים העיקריים נעשו במחלקה העוסקת במודעות הדרושים. "אנחנו חברה גדולה והיינו צריכים להתאים עצמנו לשוק, בעיקר לנוכח המצב בשוק הדרושים". עוד הוסיף רוגל כי מחלקות החברה העוסקות ביחסי ציבור ושירותי תקשורת שיווקית כוללת נמצאות בתהליכי גדילה וקליטת עובדים נוספים. רוגל ציין כי אין בכוונת החברה לפטר עובדים נוספים.
lt/pgt

ltpgt
מודעות הדרושים של חברות ההיי-טק סובלות באחרונה מדילול משמעותי. לאור המצב, חברות רבות צימצמו תקציבים או הקפיאו אותם לתקופות בלתי מוגבלות. בכירים בתחום מעריכים כי בחודשים האחרונים חלה ירידה של 30% בהיקפי פרסום מודעות הדרושים בעיתונים.
lt/pgt

ltpgt
לא רק תחום הפרסום מרגיש בתקופה האחרונה את השפעותיו של המשבר בשוק ההיי-טק. בכיר בתחום יחסי הציבור אומר כי משרדי יחסי הציבור הפועלים רק בתחום ההיי-טק ייפגעו גם הם, כמו שירותים נלווים נוספים - חברות ההפקה למיניהן, משרדי רואי החשבון ומשרדי הנסיעות.
lt/pgt

ltpgt
"ברור שתקציבי יחסי הציבור יהיו מהראשונים להיפגע בעקבות המשבר בנאסד"ק ובתעשיית ההיי-טק", אמר הבכיר. "יחסי ציבור נמצאים בקצה העליון של השירותים הנדרשים לכל חברת היי-טק, אך גם נמצאים בקצה העליון של רשימת הקיצוצים. חברת היי-טק שמפטרת ומקצצת בהוצאות, תקצץ בוודאות גם בתחום יחסי הציבור".
lt/pgt

ltpgt
‏דורן תקשורת מתמחה במתן שירותי יחסי ציבור, תקשורת שיווקית ופרסום מודעות דרושים לחברות היי-טק באמצעות "מודעה אפקטיבית". לאחרונה חתמה דורן תקשורת על הסכם שיתוף פעולה עם BBDO Worldwide Network. דורן מייצגת חברות רבות, בהן: קומפאק, ג'ון ברייס הדרכה, אינטל ישראל, טלרד וויז'נטק. ‎‏
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully