וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TCL הסינית תשלב את טכנולוגיית ההקלטה הדיגיטלית של אמבלייז בטלוויזיות מתוצרתה

11.3.2001 / 15:08

TCL מייצרת כ-6 מיליון טלוויזיות בשנה; אמבלייז מקיימת מגעים נוספים עם יצרניות מכשירי טלוויזיה במזרח הרחוק

שירות TheMarker.com
ltpgt
‏חברת אמבלייז ריסרץ' (לשעבר זפקס ריסרץ'), המפתחת רכיבים ותוכנה למולטימדיה במכשירים ניידים, שנרכשה לפני כ-6 חודשים ע"י חברת אמבלייז 10005001-MRQ (לשעבר גיאו אינטראקטיב מדיה גרופ) הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת TCL KING Electronics הסינית.
lt/pgt

ltpgt
TCL בחרה בפתרון דחיסת וידיאו MPEG של אמבלייז לשימוש במכשירי וידיאו דיגיטליים אישיים המשולבים במכשיר טלוויזיה ובממיר המוצב על מכשיר הטלוויזיה. מוצרי TCL משווקים בסין, אירופה, המזרח התיכון ודרום אמריקה.
lt/pgt

ltpgt
החברה מציינת כי בטלוויזיה משולבת PVR, בניגוד למכשירי וידיאו וטלוויזיה משולבים רגילים, על כן ניתן להקפיא את תוכנית הטלוויזיה המשודרת ולחזור לנקודה בה הופסקה הצפייה.

באותו זמן, הווידיאו הדיגיטלי מקליט את תוכנית הטלוויזיה, כך שהצופה יכול להמשיך לצפות בתוכנית כאילו לא הופסקה כלל על ידו ולהריץ את תוכנית הטלוויזיה קדימה ואחורה בכל נקודת זמן.
lt/pgt

ltpgt
זנג יו, מנהל המוצר במערך השיווק ב-TCL, אמר: "עם כושר ייצור שנתי של כ-6 מיליון מכשירי טלוויזיה לשנה, TCL מתכוונת לשלב את הפיתרון במכשירי הטלוויזיה שלה לטובת צרכניה ברחבי העולם".
lt/pgt

ltpgt
מר אלעד לוקר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אמבלייז, אמר כי מלבד חברת TCL מתקיימים מגעים הדוקים עם יצרניות נוספות של מכשירי טלוויזיה במזרח הרחוק, לשילוב מוצר זה.
lt/pgt

ltpgt
אמבלייז ריסרץ', החברה הבת בבעלות מלאה של אמבלייז מערכות (לשעבר גיאו), מפתחת מוליכים למחצה ומתמחה בשבבי וידיאו דיגיטליים מתוחכמים ותוכנה עבור שוק מוצרי הצריכה ושוק התקשורת הניידת והסלולרית.
lt/pgt

ltpgt
TCL KING Electronics היא החברה הבת של TCL Holding Corporation ויצרנית ומפיצה בינלאומית בין היתר של טלוויזיות ומכשירי VCD ו-DVD.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully