וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Mpowering IT תגייס עבור חברות היי-טק מתכנתים הודים

11.3.2001 / 15:28

החברה מציעה לחברות היי-טק להוזיל עלויות ולפתוח מרכזי פיתוח בקפריסין, אשר יאוישו על ידי מתכנתים הודים

עינב בן יהודה
ltpgt
גם בעיצומם של גלי הפיטורים בתעשיית ההיי-טק מאמינים גורמים רבים כי המחסור בעובדים איכותיים חמור, וכי אחת הדרכים היעילות לצמצם מחסור זה היא יבוא עובדים זרים.
lt/pgt

ltpgt
חברת Mpowering IT, שהחלה בפעילות לפני כחודשיים, מציעה פתרון לחברות היי-טק המעוניינות בכוח אדם מקצועי זר, אך כרגע אינן יכולות לייבא אותו בשל התנגדות הממשלה. החברה מציעה להקים עבור לקוחותיה מרכזי פיתוח בקפריסין ולאיישם במתכנתים מהודו.
lt/pgt

ltpgt
עופר לונברג, מנכ"ל החברה, מסביר כי "קיימת פעילות של חברות ישראליות בקפריסין ובהודו. אנו מציעים לחברות שאינן יכולות להקים פעילות כזו בעצמן, להקים עבורן צוותים שיפעלו כמרכזי אאוט סורסינג או כמרכזי פיתוח, ויעבדו מול החברה בארץ".
lt/pgt

ltpgt
Mpowering IT מציעה ללקוחותיה טיפול כולל. בנוסף לגיוס ומיון העובדים בהודו עבור הלקוח, מתכוונת החברה לשכור שטח בקפריסין ולאכלס אותו במרכזי פיתוח של מספר חברות. השטח ינוהל על ידי Mpowering IT והיא תספק ללקוחותיה שירותי אדמינסטרציה שונים, ציוד ותשתית תקשורת מתאימה.
lt/pgt

ltpgt
לונברג מוסיף כי "האופציה להביא זרים לארץ אינה קיימת, אך הצורך קיים. למרות הפיטורים בחברות רבות, עדיין יש מספיק חברות המגייסות עובדים. אני מאמין שחברות המעוניינות להוזיל עלויות כיום ישקלו פתיחת מרכזים בקפריסין, שעלותם נמוכה בהרבה, בנוסף לעלות הנמוכה יחסית של כוח אדם זר".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully