וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל AOL-טיים וורנר: נחתום על הסכם הפצה עם נאפסטר אם השירות יפעל בכפוף לחוקי זכויות יוצרים

8.3.2001 / 22:11

ג'רי לוין אמר כי AOL מעוניינת לקדם הפצה של מוסיקה באופן מקוון, ואף מתכוונת להקים מערכת משלה לכך

סוכנויות הידיעות
ltpgt
שירות החלפת הקבצים נאפסטר עשוי להפוך לערוץ הפצת שירים של חברת התקליטים וורנר מיוזיק, אמר מנכ"ל ענקית המדיה AOL-טיים וורנר 10003651-MRQ , ג'רי לוין. כך מדווח אתר החדשות המקוון בי.בי.סי ניוז.
lt/pgt

ltpgt
עם זאת, טען לוין בראיון כי נאפסטר לא תוכל להמשיך לפעול במתכונתה הנוכחית. וורנר מיוזיק יחד עם מרבית חברות התקליטים המובילות בעולם שותפות בתביעה שהגישו נגד נאפסטר בגין הפרת זכויות יוצרים.
lt/pgt

ltpgt
ביהמ"ש לערעורים בארה"ב פסק בחודש שעבר כי על חברת נאפסטר למנוע את הפרת זכויות היוצרים המתנהלת בשירות החלפת קבצי המוסיקה שלה.
lt/pgt

ltpgt
לוין אמר כי AOL מעוניינת לקדם הפצה של מוסיקה באופן מקוון, ואף מתכוונת להקים מערכת משלה לכך. עוד הוסיף כי אין בכוונת החברה לשמש כמפיצה בלעדית של מוסיקה ברשת. לוין מאמין כי הפצת מוסיקה באינטרנט תהפוך את המוסיקה לזמינה יותר לקהל. עם זאת, הורדת קבצי מוסיקה ברשת תהיה כרוכה בתשלום ובכפוף לחוקי זכויות יוצרים.

לוין לא פסל שיתוף פעולה אפשרי עם נאפסטר: "נחתום על הסכם עם נאפסטר אם השירות יפעל בכפוף לחוקי זכויות יוצרים - נכון לעכשיו זה לא המצב", אמר.
lt/pgt

ltpgt
חברת המדיה הגרמנית ברטלסמן, שהכריזה במפתיע לפני מספר חודשים על השקעה אסטרטגית בנאפסטר לאחר שהיתה בין התובעות הראשיות במשפטה, היא החברה היחידה שחתמה עד כה על הסכם הפצה עם נאפסטר. שתי החברות מתכננות להשיק הקיץ גירסה של שירות מסחרי בתשלום המבוסס על הטכנולוגיה של נאפסטר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully