וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי. די. דיזיין פותחת קבוצת חנויות חדשה בקניונים ובמרכזי מסחר

11.3.2001 / 17:38

מנכ"ל החברה צופה כי ההכנסות יגדלו בכ-30% ויעמדו על 12 מיליון שקל לשנה; לקראת החג צופים ברשת מכירות בסך 22 מיליון שקל

נורית שר
ltpgt
רשת הריהוט וכלי הבית אי. די. דיזיין הכריזה היום על פתיחת קבוצת חנויות חדשה שתמוקם בקניונים ובמרכזי קניות גדולים, שתציע ללקוחות מגוון כלי בית, אביזרי נוי ודקורציה, טקסטיל, שטיחים ומחלקת CASH & CARRY קטנה לרהיטים ממלאי מיידי להרכבה עצמית.
lt/pgt

ltpgt
לדברי יוחאי שוחט, מנכ"ל החברה, ההחלטה לפתוח קונספט חדש של חנויות נולד מתוך מיצוי המקומות הטובים לפתיחת החנויות הגדולות. כמו כן, הצורך בהגדלת המודעות והחשיפה למותג הביא להחלטה הסופית לפתוח חנויות בקניונים ובמרכזי מסחר. עד כה ריכזה הרשת את חנויותיה במרכזי קניות גדולים מחוץ למרכזי הערים.
lt/pgt

ltpgt
שוחט מסר כי החנות הראשונה תיפתח בקניון מלחה בירושלים לקראת סוף החודש. היקף ההשקעה בחנות זו כמיליון שקל. ההחלטה לפתוח את החנות הראשונה דווקא בירושלים נובעת מכך שקניון מלחה הוא בעל שיעור המכירות הגבוה בארץ, אך גם הודות לכך שסניף גאלרי בקניון נסגר לאחרונה בעקבות המיזוג עם רשת המשביר לצרכן.
lt/pgt

ltpgt
שוחט ציין עוד כי הוא צופה שמכירות הסניף החדש יעמדו על 12 מיליון שקל בשנה וכי מכירות כלי הבית של אי.די. דיזיין יגדלו בכ-30% כתוצאה מפתיחת סניף זה. לדבריו, הרשת מחפשת כרגע מקומות נוספים להקים בהם חנויות, והוא מעריך כי תוך שנתיים יוקמו 3 חנויות בקונספט החדש.
lt/pgt

ltpgt
לקראת מכירות השיא הצפויות בחגים, החלה הרשת בימים אלו בהערכות מיוחדת ובמסע פרסום חדש מבית אדלר חומסקי & ורשבסקי בהשקעה של 3 מיליון שקל. שוחט ציין כי צפי המכירות לעונת החג השנה הוא כ-22 מיליון שקל, נתון המצביע על גידול של כ-40% ביחס לעונת החג שנה שעברה. אבי מרקוביץ, סמנכ"ל סחר ושיווק של אי.די.דיזיין, מסר כי תקציב הפרסום השנה הוגדל ב-20% לעומת השנה שעברה.
lt/pgt

ltpgt
"תקציב הפרסום של הרשת הוא נגזרת של מחזור המכירות, והיות שהמחזור הולך לגדול השנה לכ-110 מיליון שקל, תקציב הפרסום יגדל בהתאם, הרחיב שוחט.
lt/pgt

ltpgt
הקמפיין יימשך כחודשיים ובמסגרתו יופץ קטלוג צבע בעיתונות היומית, בהיקף של כ-800 אלף עותקים. מסע הפרסום מלווה במודעות צבע בעיתונות היומית הארצית, בירחונים ובשילוט חוצות. הקמפיין עלה תחת הכותרת: "אצלך בבית לפני החגים" ומדגיש את הבטחת הרשת לאספקת הקנייה לבית הלקוח עד לחג.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully