וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה גאון הוביל את Modus Biological Membranes לגיוס של 2 מיליון דולר

11.3.2001 / 18:07

המשקיעים העיקריים היו מנורה גאון עצמו וקרן אלון של קבוצת גאון

שירות TheMarker.com
ltpgt
בנק ההשקעות הישראלי מנורה גאון הודיע היום כי הוביל והשתתף בסבב גיוס הון של כ-2 מיליון דולר בחברת Modus Biological Membranes, לפי שווי חברה של כ-12 מיליון דולר אחרי הכסף. מעבר למנורה גאון השקיעו בחברה גם קרן ההון סיכון אלון, מקבוצת גאון החזקות, ומשקיעים פרטיים. בין בעלי המניות במודוס נמצאת גם קרן וקטורי מקבוצת אלביט הדמיה 1081116-MRQ .
lt/pgt

ltpgt
Modus Biological Membranes החלה את פעילותה ב-1995 כשהוקמה על ידי קבוצת מדענים ובראשם ד"ר אבנר שיינפלד, העוסק בתחום הביוטכנולוגיה, ומתמחה בעיקר בתפקוד מעטפות תאים - קרי ממברנות וליפידים, ובבעיות בריאותיות הקשורים לתפקוד מעטפות התאים.
lt/pgt

ltpgt
החברה עוסקת במחקר ופיתוח מוצרים ושיטות טיפול חדשניות בבעיות רפואיות הקשורות לסינדרום הגמילה. בעיקר מתמקדת החברה בחיפוש ובפיתוח מוצרים המבוססים על תרכובות של פוספוליפידים וחומרים טבעיים אחרים, המיועדים להקל על סימפטומים של גמילה מהתמכרות, וגם על תופעת גלי החום מהן סובלות נשים בגיל המעבר.
lt/pgt

ltpgt
החברה כבר הספיקה לבצע ניסויים קליניים בנושאים של טיפול גמילה מסיגריות, אלכוהול וסמים, וכן טיפולים נגד גלי חום, אשר הוכתרו - לדברי הנהלת החברה - בהצלחה. כיום מנהלת החברה מגעים מול שותף אסטרטגי, מהמובילים בתחום הבריאות העולמי, לשם שיווק והפצה של מוצריה בעולם.
lt/pgt

ltpgt
מנורה גאון, שניהל את ההשקעה הנוכחית, הוא בנק השקעות, שבשנה האחרונה הספיק לטפל בכ-15 עסקות גיוסי הון והנפקות פרטיות, עבור חברות פרטיות וציבוריות. בין לקוחותיו בשנה האחרונה ניתן להזכיר גם את GlobaLoop, אונסט, C3D, קופרגייט, In4Tel, סופטג'ט, 3G.com ואחרים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully