וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורטל לא תממן עבור אופק רכישת מערכות מספקים אחרים

12.3.2001 / 8:15

מנכ"ל אופק מסר כי קשיי הענף ואזהרת הרווח שפירסמה נורטל צפויים להשפיע לרעה על הסכם המימון

הארץ
ltpgt
מאת הדר חורש
lt/pgt

ltpgt
ספקית התקשורת נורטל לא תממן עבור אופק רכישת מערכות מספקים אחרים - כך אישר אתמול מנכ"ל אופק, ראובן סגן-כהן. לדברי סגן-כהן, נורטל תממן רק את המערכות שהיא עצמה תספק לה.
ltbgt
הלוואה של 400 מ' ד'
lt/bgt
בנובמבר הודיעו אופק ונורטל על חתימת הסכם, שעל פיו תהיה נורטל ספקית המערכות הראשית לרשת התקשורת הפנים ארצית של אופק; נורטל הודיעה אז כי תספק לאופק גם אשראי לרכישת המערכת. כפי שפורסם ב"הארץ", לא נחתם עד כה הסכם מפורט לאספקת הציוד ולאשראי.
lt/pgt

ltpgt
חבילת האשראי היא לארבע שנים, עם אפשרות לחידוש בתום התקופה. על פי ההערכות, עשויה נורטל להלוות לאופק עד 400 מיליון דולר במהלך התקופה, ואולם סכום זה יהיה תלוי במידה רבה בהיקף הציוד שתרכוש אופק מנורטל.
lt/pgt

ltpgt
בין הספקים הגדולים של אופק צפויות להיות גם סיסקו, המועמדת לספק את הנתבים המשמשים לניתוב התקשורת ברשת; אריקסון השוודית ופלוואר הישראלית מועמדות לספק מערכות תקשורת אלחוטית לאופק.
lt/pgt

ltpgt
סגן-כהן אישר אתמול כי קשיי הענף ואזהרת הרווח שפירסמה נורטל, צפויים להשפיע לרעה על הסכם המימון. אתמול פירסם "גלובס" כי נורטל ביטלה את הסכמתה לממן את הקמת רשת התקשורת של אופק; סגן-כהן אמר בתגובה כי נורטל הודיעה שבכוונתה לעמוד בתנאי המסגרת שנקבעו בין הצדדים בנובמבר 2000.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully