וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הביטוח הבריטית פרודנשל רכשה את אמריקן ג'נרל תמורת 25 מ' ד' במניות

12.3.2001 / 9:21

פרודנשל צפויה לשלם 49 דולר עבור כל אחת ממניות אמריקן ג'נרל, 28% יותר ממחיר הסגירה שלהן ביום שישי; כך מדווח "וול סטריט ג'ורנל"

רויטרס
ltpgt
ענקית הביטוח הבריטית פרודנשל רכשה את אמריקן ג'נרל תמורת 25 מיליון דולר במניות, כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל", בעודו מצטט מקורות מקורבים לנושא.
lt/pgt

ltpgt
פרודנשל צפויה לשלם 49 דולר עבור כל אחת ממניות אמריקן ג'נרל, 28% יותר ממחיר הסגירה של אמריקן ג'נרל ביום שישי, 38.25 דולר. החברות צפויות להודיע היום על העסקה, מסר העיתון.
lt/pgt

ltpgt
שווי השוק של פרודנשל הבריטית, אשר אינה קשורה לפרודנשל אינשורנס אוף אמריקה, עומד על 26 מיליארד דולר, יותר מערך השוק של אמריקן ג'נרל שעומד על 19.3 מיליארד דולר. למרות זאת ירשמו החברות את העסקה כמיזוג בין שוות, ומנכ"ל אמריקן ג'נרל, רוברט דבלין, ינהל את העסקים האמריקאים של החברה המשותפת.
lt/pgt

ltpgt
העסקה מחזקת את דריסת הרגל של פרודנשל בארה"ב והופכת אותה לאחת חברות הביטוח הגדולות בעולם, עם דריסת רגל בארה"ב, בריטניה ואסיה.
lt/pgt

ltpgt
פרודנשל תמזג את החברה הבת האמריקאית, ג'קסון נשיונל לייף, עם אמריקן ג'נרל במטרה להגדיל את ההכנסות השנתיות משוק ביטוחי חיים בארה"ב. כמו כן, המיזוג ישפר את יכולת פרודנשל להתמודד עם מתחרתה הצרפתית AXA פייננשל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully