וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המיתון: עובדי סוכנות השיווק הישיר דאטה פרו דיירקט יוצאים לנסיעת השתלמות בלונדון

12.3.2001 / 11:09

למרות המיתון הצפוי במשק בשנה הקרובה והידיעות על קיצוצים בענף הפרסום והשיווק, החליטו בחברה כי ההשקעה בעובדים חשובה וכי אין לוותר עליה

נורית שר
ltpgt
42 עובדי סוכנות השיווק הישיר דאטה פרו דיירקט יוצאים זו השנה הרביעית ברציפות לתערוכת השיווק הישיר בלונדון ולמגוון השתלמויות מקצועיות במסגרתה.
lt/pgt

ltpgt
ערן מאור, מבעלי החברה, מסר ל-TheMarker.com כי למרות שבשנה הקרובה צפוי פוטנציאל נזק מסוים בשל המיתון דווקא בזמנים כאלו פעילויות מסוג זה חשובות. "משרדי הפרסום והשיווק שתמיד מקטרים כי בזמנים קשים הם התקציבים הראשונים שמקוצצים, אינם יכולים כעת לפעול בצורה דומה כלפי עובדיהן. זו טעות לעצור את פעילויות ההכשרה בשלב זה".
lt/pgt

ltpgt
להערכת מאור, ההשקעה בהכשרת העובדים חשובה כדי שהחברה תוכל לספק ללקוחות גדולים כמו שופרסל, סלקום, בזק בינ"ל, מי עדן, קק"ל וויזה כ.א.ל פתרונות מתקדמים בשיווק אחד לאחד.
lt/pgt

ltpgt
מעבר לכך הוסיף מאור: "הלקוח העיקרי שלי זה העובדים שלי ולא הלקוחות של החברה וצריך שהם יהיו מרוצים ועם יכולות מקצועיות גבוהות ולכן חשוב להכשירם".
lt/pgt

ltpgt
יחד עם זאת ציין מאור כי החברה כן מעניקה תשומת לב יתרה לנושא המיתון אך לא בצורה של קיצוצים. "אנו חושבים פעמיים לפני כניסה למיזמים חדשים בשיווק הישיר. כמו כן, בעבר שקלנו ברצינות הקמה של חברה לבניית אתרים אך בשלב זה אנו נעזרים בשירותיה של גולדפיש השייכת גם היא לקבוצת BBDO", הסביר מאור.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully