וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט מעלה קמפיין אינטרנט למיתוג מוצר ה-VPN-1

12.3.2001 / 11:04

הקמפיין המקוון הוא שלב השני בהליך המיתוג לאחר פרסום בעיתונות; חברת האינטראקטיב Bring to Front הפיקה את הקמפיין

נורית שר
ltpgt
חברת צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט למיתוג מוצר החברה VPN-1 בתחום אבטחת רשתות וירטואליות (VPN). את הקמפיין מלווה חברת האינטראקטיב Bring to Front. מסע הפרסום יימשך כחודש ימים.
lt/pgt

ltpgt
המוצר VPN-1 נותן מענה על דרישות האבטחה של רשתות וירטואליות פרטיות. רשתות אלו מהוות אמצעי גישה בין גורמים שונים על ידי שימוש בתשתיות משותפות כמו האינטרנט, זאת במטרה לאפשר לשותפים עסקיים ולעובדים גישה בטוחה למשאבי המידע הפנימיים של הארגון.
lt/pgt

ltpgt
תמר מייזר, מנהלת תקשורת שיווקית בצ'ק פוינט, מסרה כי מסע הפרסום האינטרנטי הוא שלב שני בהליך המיתוג. בשלב הראשון עלה קמפיין מודעות בעיתונות כלכלית ומקצועית שכלל 3 מודעות שהציגו 3 אספקטים שונים של המוצר.
lt/pgt

ltpgt
מודעה ראשונה עסקה בנושא המהירות, מודעה שנייה בשילוב בין המוצר ל-FIREWALL, ומודעה שלישית עסקה בנושא נתח השוק של 52% בו מחזיקה החברה. את המודעות הכין עבור צ'ק פוינט משרד הפרסום ליאו ברנט בארה"ב, והוא עבר אדפטציה לארץ באמצעות ערמוני BATES.
lt/pgt

ltpgt
לדברי מייזר, הבחירה בפרסום מקוון כשלב שני לקמפיין היתה טבעית לחברה מאחר שהאינטרנט הוא העולם בו פועלת החברה, ומאחר שקהל היעד של צ'ק פוינט משתמש ברשת ככלי עבודה שוטף.
lt/pgt

ltpgt
הקמפיין יוצג בפורטלים ישראלים מרכזיים והוא כולל 3 באנרים המובילים את הגולשים באינטרנט ל-3 מיני אתרים המותאמים לנושאים שהוצגו במודעות העיתונות.
lt/pgt

ltpgt
חברת האינטראקטיב Bring to Front הוקמה במהלך שנת 2000 על ידי גרגי ביבליוביץ', מוטי איל ורנן כרמל. החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות שיווק, פרסום ומיתוג באינטרנט. מלבד צ'ק פוינט ניתן למצוא בין לקוחות החברה גם את קבוצת יורוקום, ג.ט.ר, נציגת אגפא בישראל ואחרים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully