וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוול סטריט ג'ורנל": מיקרוסופט ו-eBay עומדות להודיע על הסכם שותפות רחב בתחום הדוט.נט

12.3.2001 / 12:45

מטרת ההסכם לתמוך בטכנולוגיית האינטרנט והשירותים אחת של השנייה; מבחינת מיקרוסופט מהלך זה מהווה צעד משמעותי בקידום יוזמת הדוט.נט שהיא מפתחת

יהודה שויצר
ltpgt
ענקית התוכנה מיקרוסופט וחברת המכירות הפומביות המקוונת eBay (אי.ביי) עומדות להודיע על הסכם שותפות רחב על מנת לתמוך בטכנולוגיית האינטרנט והשירותים אחת של השנייה, כך מדווח "הוול סטריט ג'ורנל" במהדורתו המקוונת.
lt/pgt

ltpgt
לעסקה זו השלכות גדולות מבחינת eBay המנסה להרחיב את תחום השפעתה מעבר לגבולות אתר המכירות הפומביות שהיא מפעילה. מבחינת מיקרוסופט מהלך זה מהווה צעד משמעותי בקידום יוזמת הדוט.נט שהיא מפתחת.
lt/pgt

ltpgt
עסקה זו היא חלק מפרויקט "eBay API", חבילה של טכנולוגיות שמפתחת eBay על מנת ליצור תקן אחד למתכנתים לעיצוב ופיתוח יישומים הקשורים לאתר הפופולרי של החברה. הרעיון העומד בבסיס פרויקט זה הוא להפוך את תהליך כתיבת התוכנה לפשוט יותר ודרך זה לעזור ל-eBay לשווק אותה לאתרים עצמאים.
lt/pgt

ltpgt
חברת eBay הסכימה להשתמש בכלים שמפתחת מיקרוסופט כחלק מהדוט.נט שתרחיב את אמצעי הגישה לצרכנים מעבר לגבולות הדפדפנים הקיימים. "אנו מאמינים כי עסקה זו תיתן דחיפה גדולה לפרויקט ה-API שלנו ותעזור ל-eBay להתפשט מהר יותר ובאופן רחב יותר ברשת", אמרה מנכ"לית eBay, מג ויטמן, בראיון בדואר האלקטרוני.
lt/pgt

ltpgt
כחלק מהעסקה מיקרוסופט תאפשר להירשם למכירות הפומביות של eBay דרך אתריה, ובכללם באתרי ה-MSN הפופולריים שלה. אתרי מיקרוסופט מדורגים כעת כמובילים מבחינת תעבורת הגולשים, אלמנט שהופך אותה למאוד אטרקטיווית מבחינת eBay. החברות הודיעו כי העסקה תעזור לשלב בין אתרי האינטרנט שלהן.
lt/pgt

ltpgt
לעסקה זו חשיבות מבחינת שתי החברות. eBay, שרק ביום שישי איבדה 13% בעקבות חשש כי הצמיחה בעסקיה תיפגע, חייבת את העסקה על מנת להראות שהחברה מצאה אפיק נוסף להאצת הצמיחה בחברה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully