וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מתאים לי מחדירה מותג חדש לנשים בהריון בהשקעה של 8 מיליון שקל

12.3.2001 / 12:34

בשלב הראשון יימכרו מוצרי המותג "FOR 2" בסניפי הרשת, ובשלב השני תפתח החברה רשת חנויות תחת שם המותג

שירות TheMarker.com
ltpgt
חברת מתאים לי הודיעה כי היא מחדירה בישראל מותג חדש המיועד לנשים בהריון תחת השם "פור טו" (FOR 2), בהשקעה כספית של 8 מיליון שקל. המותג החדש כולל מגוון פריטים ואביזרי אופנה לנשים בהריון: חולצות, מכנסיים, שמלות, חליפות, חצאיות, בגדי ים, ובנוסף, כפכפים ושעונים.
lt/pgt

ltpgt
בשלב הראשון יימכרו מוצרי FOR 2 בכל סניפי רשת מתאים לי, בפינות מכירה ייחודיות שיוקמו למותג. בשלב השני תפתח החברה רשת חנויות תחת השם FOR 2. בימים אלה בוחנת מתאים לי מיקום לחנות הדגל של הרשת - בקניון רמת אביב או בקניון עזריאלי בתל אביב.
lt/pgt

ltpgt
אבי מלכה, מנכ"ל רשת מתאים לי: "מבדיקות שוק שערכה החברה בישראל עולה כי 55% מהנשים בהריון אינן רוכשות בגדי הריון בתקופת ההריון. בדרך כלל בגדי ההריון עוברים מאחת לשנייה בשל המחירים הגבוהים של פרטי הלבוש בישראל".
lt/pgt

ltpgt
מלכה הוסיף כי מטרת המהלך של החדרת המותג החדש הוא לבסס את תרבות הלבוש של הנשים בהריון תוך בניית נישה מקצועית ומתמחה בתחום, וזאת ע"י החדרת מותג צעיר ואופנתי שיימכר במחירים אטרקטיוויים.
lt/pgt

ltpgt
המותג ישווק בישראל החל ממחצית חודש מארס 2001, ולרגל ההשקה תשקיע החברה כ-2 מיליון שקל במסע פרסום רחב שייערך באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי. הקמפיין יכלול תשדיר פרסום בטלוויזיה, קטלוג אופנה, שלטי חוצות, מודעות עיתונות ארצית ומגזינים וכן מסע קידום מכירות רחב.
lt/pgt

ltpgt
החברה מציינת כי שוק אופנת בגדי ההריון בישראל מגלגל כ-100 מיליון שקל בשנה ונמצא במגמת עלייה. להערכתה, צפי המכירות של המותג החדש נאמד בכ-45 מיליון שקל, כבר בשנת הפעילות הראשונה.
lt/pgt

ltpgt
רשת מתאים לי מונה 50 חנויות ברחבי הארץ, עם מחזור מכירות הנאמד בכ-120 מיליון שקל בשנה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully